Cu Piticut descoperim lumea inconjuratoare. Caiet de munca independenta: Grupa mica 3-4 ani In ultima perioada educatia devine un factor crucial in construirea legaturilor sociale, o baza de constructie a unor comunitati de invatare in care atentia este focalizata pe educatia viitorilor adulti, cu implicarea intregii comunitati. Curriculumul pentru educatie timpurie, promovat in 2019, subliniaza faptul ca abordarile pedagogice centrate pe copii pot sa sustina mai eficient dezvoltarea generala a copiilor, sa ofere sprijin pentru strategiile lor de invatare si sa promoveze dezvoltarea lor cognitiva si non-cognitiva, printr-o axare mai tintita asupra invatarii practice, asupra jocurilor si interactiunilor sociale. Caietul de munca independenta Cu Piticut descoperim lumea inconjuratoare , cu o macheta prietenoasa, cu o ilustratie clara si cu sarcini si contexte de invatare adaptate nivelului de dezvoltare si intereselor copiilor de 3-4 ani, urmareste atingerea unor indicatori comportamentali specifici domeniului cunoasterii mediului si, implicit, pe crearea starii de bine a acestora in procesul de invatare. Adultul, oricare ar fi el (parinte, bunic, cadru didactic etc.), este invitat sa se implice si sa aduca noi si noi contexte de invatare, cat mai apropiate de realitate, pentru o invatare cu sens. Asadar, caietul ramane o prima poarta de acces si lucrurile nu se opresc aici, insa primul pas este cel mai important. Sa facem impreuna primul pas! - Viorica Preda
Scrie parerea ta
Cu Piticut descoperim lumea inconjuratoare 3-4 ani - Smaranda Maria Cioflica, Daniela Dosa
Ai cumparat produsul Cu Piticut descoperim lumea inconjuratoare 3-4 ani - Smaranda Maria Cioflica, Daniela Dosa ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Cu Piticut descoperim lumea inconjuratoare. Caiet de munca independenta: Grupa mica 3-4 ani In ultima perioada educatia devine un factor crucial in construirea legaturilor sociale, o baza de constructie a unor comunitati de invatare in care atentia este focalizata pe educatia viitorilor adulti, cu implicarea intregii comunitati. Curriculumul pentru educatie timpurie, promovat in 2019, subliniaza faptul ca abordarile pedagogice centrate pe copii pot sa sustina mai eficient dezvoltarea generala a copiilor, sa ofere sprijin pentru strategiile lor de invatare si sa promoveze dezvoltarea lor cognitiva si non-cognitiva, printr-o axare mai tintita asupra invatarii practice, asupra jocurilor si interactiunilor sociale. Caietul de munca independenta Cu Piticut descoperim lumea inconjuratoare , cu o macheta prietenoasa, cu o ilustratie clara si cu sarcini si contexte de invatare adaptate nivelului de dezvoltare si intereselor copiilor de 3-4 ani, urmareste atingerea unor indicatori comportamentali specifici domeniului cunoasterii mediului si, implicit, pe crearea starii de bine a acestora in procesul de invatare. Adultul, oricare ar fi el (parinte, bunic, cadru didactic etc.), este invitat sa se implice si sa aduca noi si noi contexte de invatare, cat mai apropiate de realitate, pentru o invatare cu sens. Asadar, caietul ramane o prima poarta de acces si lucrurile nu se opresc aici, insa primul pas este cel mai important. Sa facem impreuna primul pas! - Viorica Preda
Acorda un calificativ