Marketingul carierei - Gabriel Bratucu, Ecaterina Coman

Cod intern: xsales_11510749
Vizualizari: 12 / Achizitii: 8
Pret:   44.9 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 10-10-2023: 10:10 si vandut de Libris. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Libris

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Marketingul carierei. O paradigma a marketingului contemporan Cartea scrisa de Ecaterina Coman si Gabriel Bratucu este destinata in primul rand specialistilor in resurse umane dispusi sa isi largeasca orizonturile profesionale prin acceptarea unei perspective de marketing. Dupa cum precizeaza chiar autorii in introducere, „viziunea de ansamblu a lucrarii a fost sintetizata intr-un cadru conceptual al marketingului carierei, care scoate in evidenta necesitatea tratarii angajatilor ca pe clienti, iar cariera ca pe un produs pe care compania il vinde pentru a creste angajamentul afectiv al angajatilor valorosi si a obtine un avantaj competitiv sustenabil”. In egala masura, consider ca aceasta lucrare poate fi utila oricarei persoane care intentioneaza sa utilizeze o abordare de marketing in dezvoltarea propriei cariere, precum si specialistilor, cercetatorilor si studentilor in marketing, indiferent de domeniile lor de interes, intrucat orice incursiune intr-un domeniu mai putin cristalizat al marketingului (cum este si cel al marketingului carierei) poate sa te faca sa formulezi intrebari ale caror raspunsuri te conduc la o mai profunda intelegere a marketingului in general. - Prof. univ. dr. Razvan Zaharia, Departamentul de Marketing, Academia de Studii Economice din Bucuresti Din cuprins: - Elaborarea programelor de dezvoltare a carierei - Obtinerea avantajului competitiv - Evolutia pietei fortei de munca - Politici si strategii de marketing al carierei Ecaterina Coman este doctor in marketing, Universitatea Transilvania din Brasov. Gabriel Bratucu este doctor in economie, profesor universitar si decan al Facultatii de Stiinte economice si administrarea afacerilor, Universitatea Transilvania din Brasov.
Nota clientilor