Fanni si Termometrul emotional fermecat Vol.2: Reglarea emotionala - Julia Poyhonen, Heidi Livingston

Cod intern: xsales_11541722
Vizualizari: 11 / Achizitii: 6
Pret:   41.93 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 10-10-2023: 10:10 si vandut de Libris. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Libris

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Exersati reglarea intensitatii emotiilor cu ajutorul termometrului fermecat! A doua carte din seria Fanni abordeaza bazele dezvoltarii emotionale intr-un mod creativ si foarte usor de pus in practica. Pregatiti de picnic, elefantica Fanni si prietenii ei ajung la gradina din parc, unde gasesc toate florile pleostite. Apoi descopera cu surprindere ca aceste flori speciale reactioneaza la emotiile celor din jur. Singura modalitate de a le salva este sa regleze temperatura emotionala din parc, care a atins o intensitate mult prea mare. Vor reusi cei patru prieteni sa influenteze termometrul emotional si sa ajute florile? Pe parcursul unei zile, copiii pot trai o multitudine de emotii, de la dezamagire la bucurie, de la uimire la dezgust. Capacitatea de a regla intensitatea acestoraii ajuta sa si construiasca o stima de sine puternica si relatii pozitive. Misiunea de a identifica si regla intensitatea emotiilor devine mult mai distractiva folosind termometrul emotional din povestire! Seria Fanni contribuie la dezvoltarea inteligentei emotionale a copiilor, oferindu-le modalitati practice de a-si gestiona emotiile. Fiecare carte cuprinde o poveste captivanta pe care sa o citesti alaturi de copilul tau, o sectiune de abilitati emotionale dedicata adultilor si exercitii sau activitati creative pe care sa le faci cu micutul in viata de zi cu zi, acasa si la gradinita. Autoarele sunt psihologi specializati in dezvoltarea abilitatilor emotionale ale copiilor. Ilustratii color deLinnea Bellamine. Traducere din limba finlandeza deSigrid Crasnean.
Nota clientilor