Principiile si managementul relatiilor publice - Daniel-Rares Obada, Gheorghe-Ilie Farte

Cod intern: xsales_1678309
Producator: Daniel Rares Obada
Vizualizari: 19 / Achizitii: 14
Stoc: In stoc
Pret:   68.71 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 15-03-2025: 11:03 si vandut de Libris. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Libris

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Explozia informationala generata de noile tehnologii din ultimii ani (indeosebi de inteligenta artificiala) a influentat semnificativ domeniul relatiilor publice. Tinerii specialisti pot fi tentati sa utilizeze noile instrumente de comunicare disponibile si sa se bazeze exclusiv pe asistenta algoritmilor inteligenti in luarea deciziilor de relatii publice. In opinia noastra, indiferent de schimbarile care au marcat si vor marca evolutia relatiilor publice, exista o serie de principii fundamentale pe care relationistii trebuie sa le cunoasca, sa le asume si sa le aplice in activitatile lor de comunicatori profesionisti, mai ales daca ocupa pozitii manageriale. Contributia noastra isi propune sa ofere cititorilor o imagine de ansamblu, sintetica, asupra relatiilor publice, o imagine solid fundamentata teoretic, dar si puternic ancorata empiric, prin numeroase exemple ilustrative. Ne-am dorit ca lucrarea de fata sa se constituie atat intr-un instrument de invatare util pentru cei aflati in faza de formare (studenti, masteranzi, doctoranzi, cursanti etc.), cat si intr-un ghid folositor pentru practicienii experimentati care doresc sa-si actualizeze cunostintele teoretice si abilitatile practice. - Autorii
Nota clientilor

Alte produse din aceeasi categorie: