Confesiunile unui om de pricing - Hermann Simon, Costin Ciora

Cod intern: xsales_11543603
Vizualizari: 34 / Achizitii: 18
Pret:   57.0 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 10-10-2023: 10:10 si vandut de Libris. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Libris

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Confesiunile unui om de pricing. Cum influenteaza preturile totul Aceasta este cea mai buna carte despre problemele practice legate de stabilirea preturilor. - Philip Kotler Hermann Simon, cel mai important expert global in strategia de pricing, ne arata in confesiunile sale cum functioneaza acest proces misterios si cum, prin intermediul preturilor, putem sa maximizam valoarea atat pentru companie, cat si pentru clienti. De-a lungul unei cariere remarcabile ca profesor, antreprenor si consultant in management pentru companii mari si mici din intreaga lume, Hermann Simon a invatat de la laureati ai Premiului Nobel si de la experti de renume in domeniul managementului si a ajutat numerosi manageri si executivi de top sa foloseasca pricingul ca modalitate de a crea piete noi, de a-si dezvolta afacerile si de a obtine un avantaj competitiv pe termen lung. In aceasta carte, adresata atat consumatorilor, cat si oamenilor de afaceri, Hermann Simon ne dezvaluie secretele practicilor de pricing si ne impartaseste din intelepciunea sa, care ne va schimba pentru totdeauna modul in care privim preturile. Hermann Simon este un model de succes profesional de lunga durata, iar Costin Ciora ii calca pe urme. Ambii combina excelent teoria si practica intr-un domeniu care ne implica pe toti. Confesiunile unui om de pricing ne duce in culisele mecanismelor comerciale si ne ajuta sa luam decizii mai bune, indiferent de care parte a pretului ne aflam. - Octavian Pantis, antreprenor, autor, consultant Hermann Simon este "The Pricing Man" si o figura de referinta in acest domeniu. Cu peste 40 de ani de experienta in cercetarea si practica preturilor, colaborand cu companii din intreaga lume si din toate do­meniile importante, el detine cunostintele necesare pentru a ajuta organizatiile mari, medii si mici sa-si imbunatateasca abilitatile in materie de pricing. - Kevin Mitchel, presedinte al Societatii Profesionale de Pricing Traducere din limba engleza de Costin Ciora.
Nota clientilor