M area la 2 Mai si Vama Veche. Acuarela. Volumul 2 Exprimandu-se intr-un limbaj totmai inconfundabil, in care sesimte o tensiune ce transmiteintregului spatiu optic vibratiaprofundei participari la traducereamotivului in imagini, Aurelia StoieMarginean ne face din nou partasila trairile sale. Prolifica fara limite,temandu-se parca sa nu piarda nimicdin universul care i se asterne infata ochilor, notand cu febrilitatateprin varful pensulei pamanturi siazururi, paduri si ape si aburi si ceatasi apusuri si adancuri si inalturi,intr-un ritm infinit in care alterneazadeschisul luminos al zilei cu sumbrulamurgului, frigul albastru al ierniicu ocrurile coapte ale verii, artistasimte organic peisajul, pe care ildesprinde din ordinea cosmica alumii si ni-l prezinta „corectat dezvacnirile sangelui” cum spune Blaga.Profunda sa participare afectiva inactul traducerii motivului in imagine,se manifesta in sensul investiriiobiectului sau scenei reprezentatecu sensuri apartinand propriuluiunivers de sensibilitate, intr-o unitatepoetica intre lumea exterioara sicea launtrica. De aceea, strigatul dealarma legat de tema din pacate atatde actuala, a salvarii naturii, este cuatat mai eficient si ajunge mai sigurin atentia noastra cand este exprimatde un artist sensibil prin creatia sa… - VeronicaBodea Tatulea, Muzeul de Arta Brasov, mai 2000
Scrie parerea ta
Marea la 2 Mai si Vama Veche Vol.2 - Aurelia Stoie Marginean
Ai cumparat produsul Marea la 2 Mai si Vama Veche Vol.2 - Aurelia Stoie Marginean ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
M area la 2 Mai si Vama Veche. Acuarela. Volumul 2 Exprimandu-se intr-un limbaj totmai inconfundabil, in care sesimte o tensiune ce transmiteintregului spatiu optic vibratiaprofundei participari la traducereamotivului in imagini, Aurelia StoieMarginean ne face din nou partasila trairile sale. Prolifica fara limite,temandu-se parca sa nu piarda nimicdin universul care i se asterne infata ochilor, notand cu febrilitatateprin varful pensulei pamanturi siazururi, paduri si ape si aburi si ceatasi apusuri si adancuri si inalturi,intr-un ritm infinit in care alterneazadeschisul luminos al zilei cu sumbrulamurgului, frigul albastru al ierniicu ocrurile coapte ale verii, artistasimte organic peisajul, pe care ildesprinde din ordinea cosmica alumii si ni-l prezinta „corectat dezvacnirile sangelui” cum spune Blaga.Profunda sa participare afectiva inactul traducerii motivului in imagine,se manifesta in sensul investiriiobiectului sau scenei reprezentatecu sensuri apartinand propriuluiunivers de sensibilitate, intr-o unitatepoetica intre lumea exterioara sicea launtrica. De aceea, strigatul dealarma legat de tema din pacate atatde actuala, a salvarii naturii, este cuatat mai eficient si ajunge mai sigurin atentia noastra cand este exprimatde un artist sensibil prin creatia sa… - VeronicaBodea Tatulea, Muzeul de Arta Brasov, mai 2000
Acorda un calificativ