Avand la baza o idee originala, acest caiet al elevului poate fi folosit atat in cadrul disciplinei optionale Alfabetizarea emotionala, cat si la orele de Consiliere, Educatie civica, Limba si literatura romana. Va propunem o calatorie necesara prin imaginarul Mall al Emotiilor, in care elevii sunt invitati si consiliati sa: – constientizeze cine sunt si cum sunt perceputi de cei din jur; – sa se joace, sa dramatizeze, descoperind si analizand emotiile pe care le au; – sa-si gestioneze emotiile; – sa faca fata eficient stresului; – sa comunice deschis; – sa abordeze cu succes conflictele si sa coopereze, exact ca in viata reala; – sa se autoevalueze si sa primeasca feedback imediat, prin completarea Jurnalului de la finalul unitatilor de invatare. Gama larga de strategii didactice stimuleaza participarea activa si reflexiva, in mod individual, in perechi sau in echipa. Sunt valorificate spontaneitatea, introspectia si creativitatea raspunsurilor elevilor la sarcinile propuse. Predomina: – invatarea experientiala si jocul; – activitatile bazate pe sarcini concrete si pe exersarea emotiilor in diferite contexte; – raportarea la situatii-problema; – gasirea de solutii; – folosirea alternativelor explicative in interpretarea unor fapte/situatii; – realizarea unor ateliere si a unor proiecte cu tematica din spectrul inteligentei emotionale. In concluzie, este un auxiliar modern, creativ, motivant, ludic si necesar in contextul actual al educatiei.
Scrie parerea ta
Alfabetizarea emotionala. Mallul emotiilor - Caietul elevului - Clasele 3-4 - Florentina Stoian Cristescu
Ai cumparat produsul Alfabetizarea emotionala. Mallul emotiilor - Caietul elevului - Clasele 3-4 - Florentina Stoian Cristescu ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Avand la baza o idee originala, acest caiet al elevului poate fi folosit atat in cadrul disciplinei optionale Alfabetizarea emotionala, cat si la orele de Consiliere, Educatie civica, Limba si literatura romana. Va propunem o calatorie necesara prin imaginarul Mall al Emotiilor, in care elevii sunt invitati si consiliati sa: – constientizeze cine sunt si cum sunt perceputi de cei din jur; – sa se joace, sa dramatizeze, descoperind si analizand emotiile pe care le au; – sa-si gestioneze emotiile; – sa faca fata eficient stresului; – sa comunice deschis; – sa abordeze cu succes conflictele si sa coopereze, exact ca in viata reala; – sa se autoevalueze si sa primeasca feedback imediat, prin completarea Jurnalului de la finalul unitatilor de invatare. Gama larga de strategii didactice stimuleaza participarea activa si reflexiva, in mod individual, in perechi sau in echipa. Sunt valorificate spontaneitatea, introspectia si creativitatea raspunsurilor elevilor la sarcinile propuse. Predomina: – invatarea experientiala si jocul; – activitatile bazate pe sarcini concrete si pe exersarea emotiilor in diferite contexte; – raportarea la situatii-problema; – gasirea de solutii; – folosirea alternativelor explicative in interpretarea unor fapte/situatii; – realizarea unor ateliere si a unor proiecte cu tematica din spectrul inteligentei emotionale. In concluzie, este un auxiliar modern, creativ, motivant, ludic si necesar in contextul actual al educatiei.
Acorda un calificativ