Evaluarea Nationala la finalul clasei a II-a 2025. 30 de teste dupa modelul M.E. pentru probele de scris, citit si matematica Avizat M.E. Lucrarea de fata se adreseaza elevilor de clasa a 2-a in vederea sustinerii cu succes a probei de evaluare a competentelor generale si specifice la finalul anului scolar. Proba consta in administrarea a trei teste vizand evaluarea competentelor de receptare a mesajelor citite, evaluarea competentelor de producere a mesajelor scrise si evaluarea competentelor de matematica. Testele propuse respecta intru totul standardele metodologice elaborate de Ministerul Educatiei. Aceasta evaluare are deja o traditie de cativa ani in invatamantul romanesc. Ea nu reprezinta un examen sau un concurs, ci are un caracter formativ, de diagnoza si prognoza, cadrul didactic urmarind de fapt optimizarea, reglarea si ameliorarea procesului de predare-invatare. Rezultatele obtinute la aceasta evaluare ofera profesorului posibilitatea de a elabora planuri individualizate de invatare, iar parintilor, un reper al progresului scolar al propriilor copii.
Scrie parerea ta
Evaluarea Nationala 2025 - Clasa 2 - Mirabela-Elena Baleanu, Andreea-Elena Ene, Adrian-Petrica Grigore, Roxana Mammadov
Ai cumparat produsul Evaluarea Nationala 2025 - Clasa 2 - Mirabela-Elena Baleanu, Andreea-Elena Ene, Adrian-Petrica Grigore, Roxana Mammadov ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Evaluarea Nationala la finalul clasei a II-a 2025. 30 de teste dupa modelul M.E. pentru probele de scris, citit si matematica Avizat M.E. Lucrarea de fata se adreseaza elevilor de clasa a 2-a in vederea sustinerii cu succes a probei de evaluare a competentelor generale si specifice la finalul anului scolar. Proba consta in administrarea a trei teste vizand evaluarea competentelor de receptare a mesajelor citite, evaluarea competentelor de producere a mesajelor scrise si evaluarea competentelor de matematica. Testele propuse respecta intru totul standardele metodologice elaborate de Ministerul Educatiei. Aceasta evaluare are deja o traditie de cativa ani in invatamantul romanesc. Ea nu reprezinta un examen sau un concurs, ci are un caracter formativ, de diagnoza si prognoza, cadrul didactic urmarind de fapt optimizarea, reglarea si ameliorarea procesului de predare-invatare. Rezultatele obtinute la aceasta evaluare ofera profesorului posibilitatea de a elabora planuri individualizate de invatare, iar parintilor, un reper al progresului scolar al propriilor copii.
Acorda un calificativ