Am ales ca nucleu epistemic al acestei lucrari procesualitatea didactica, considerand ca provocarile, tendintele, paradigmele si directiile de actiune specifice dezvoltarilor in pedagogia contemporanase circumscriu acestuia. Cititorul va regasi explicitate demersuri teoretice centrate pe analize si pe comentarii, pe particularizari, pe sugestii de bune practici si pe exemplificari susceptibile de a se constitui in repere utile pentru reflectie si pentru actiune pedagogica. Lucrarea se adreseaza, in egala masura, teoreticienilor si practicienilor, cadrelor didactice din mediul preuniversitar si universitar,studentilor si masteranzilor de la specializarile din domeniul Stiinte ale Educatiei, precum si celor de la alte specializari care urmeaza o cariera didactica. - Horatiu Catalano
Scrie parerea ta
Procesul de invatamant: directii epistemice, pragmatice si experientiale - Horatiu Catalano
Ai cumparat produsul Procesul de invatamant: directii epistemice, pragmatice si experientiale - Horatiu Catalano ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Am ales ca nucleu epistemic al acestei lucrari procesualitatea didactica, considerand ca provocarile, tendintele, paradigmele si directiile de actiune specifice dezvoltarilor in pedagogia contemporanase circumscriu acestuia. Cititorul va regasi explicitate demersuri teoretice centrate pe analize si pe comentarii, pe particularizari, pe sugestii de bune practici si pe exemplificari susceptibile de a se constitui in repere utile pentru reflectie si pentru actiune pedagogica. Lucrarea se adreseaza, in egala masura, teoreticienilor si practicienilor, cadrelor didactice din mediul preuniversitar si universitar,studentilor si masteranzilor de la specializarile din domeniul Stiinte ale Educatiei, precum si celor de la alte specializari care urmeaza o cariera didactica. - Horatiu Catalano
Acorda un calificativ