Economia industriei turistice - Andreea-Mihaela Baltaretu

Cod intern: xsales_11530508
Vizualizari: 25 / Achizitii: 22
Pret:   42.75 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 10-10-2023: 10:10 si vandut de Libris. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Libris

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Turismul reprezinta pentru multe tari ale lumii o industrie vitala si o activitate generatoare de venituri, prin efectele sale directe, indirecte si induse asupra celorlalte ramuri economice si asupra economiei pe ansamblu. [...]Prognozele pentru anul 2016 arata o industrie turistica puternica, rezistenta si adaptabila, in ciuda sensibilitatii la anumiti factori precum terorismul si calamitatile naturale, cele mai mici preturi ale petrolului din ultimii ani stimuland cererea pentru transporturi la costuri reduse. Problemele de siguranta si securitate vor continua sa provoace dificultati in anii urmatori. Se asteapta ca industria turistica sa genereze pana in anul 2026 peste 370 milioane locuri de munca. O astfel de crestere va determina existenta a numeroase destinatii turistice din intreaga lume care sa ofere un mediu favorabil pentru dezvoltarea afacerilor.In acest scop, apare necesitatea unei colaborari eficiente intre institutiile publice si sectorul privat din intreaga lume. In acest context, lucrarea de fata intitulata Economia industriei turistice isi propune o analiza a acestei ramuri din punct de vedere economic si socio-cultural, apeland la date statistice consacrate oferite de Consiliul Mondial pentru Turism & Calatorii (WTTC) si de Organizatia Mondiala a Turismului (WTO), dar si la studii de caz pe forme de turism si destinatii turistice. Sunt abordate, deopotriva, atat evolutii si tendinte la nivel national si international cat si indicatori de eficienta economica si sociala a activitatii turistice. In lucrare sunt prezentate, pe langa elementele de ordin teoretic ce caracterizeaza aceasta disciplina, precum concepte, tipologii, metode, instrumente, indicatori de masurare, si elemente de patrimoniu romanesc situat pe Lista Patrimoniului Mondial UNESCO, precum patrimoniul material cat si cel imaterial, definitorii pentru locul si rolul Romaniei ca destinatie turistica la nivel mondial. Prin urmare, lucrarea de fata se adreseaza studentilor si masteranzilor care studiaza in cadrul facultatilor cu profil economic, turistic si geografic, cercetatorilor, specialistilor in domeniu, agentilor economici publici sau privati, institutiilor cu profil turistic, dar si turistilor de pretutindeni, reprezentand punctul de plecare in aprofundarea cercetarii de specialitate in domeniul turistic, geografic dar si in sectoarele conexe. -Autorul
Nota clientilor