Manualul respecta programa scolara avand ca scop dezvoltarea progresiva a competentelor specifice precum si a celor transversale, necesare in viata cotidiana, incurajand creativitatea, gandirea critica si dezvoltarea puterii de decizie. Din perspectiva integrata regasita in programa scolara, manualul propune activitati prin care se realizeaza conexiuni si cu alte discipline: stiintele naturii, matematica, muzica, artele plastice, educatia civica. Manualul propune: • 34 exercitii de formulare a raspunsurilor si a intrebarilor! • 10 activitati: Ascultam si comunicam. • 12 grile: Cum te poti aprecia • 15 liste de control si verificare • 7 grile de autoevaluare • 12 grile: Pentru a merge mai departe • 53 activitati de lucru in grup si 34 de activitati in pereche • Dezlegarea a 7 rebusuri, gasirea solutiilor la 35 de jocuri • 15 harti si organizatori grafici care activeaza ambele emisfere ale creierului • 42 ateliere de creatie care activeaza inteligentele multiple. Propunem o invatare contextuala care sa raspunda la intrebarile copiilor: De ce sa invat acesta? La ce imi foloseste? Copiii descopera proiecte, modele de investigatie, planuri de idei, formule de comunicare eficienta si politicoasa care sa le aduca beneficiul aprecierii celorlalti. Fiecare unitate de invatare abordeaza comunicarea din perspectiva complexa, atat ca receptare a mesajului oral si scris precum si ca exprimare orala si scrisa. Sarcinile de lucru corespund criteriilor de structurare de la simplu la complex, oferind sanse egale de invatare tuturor elevilor. Manualul propune metode, tehnici, strategii didactice activ-participative, activitati care se desfasoara in pereche sau in grup, marcate prin subtitluri de sectiuni specifice.
Scrie parerea ta
Limba si literatura romana - Clasa 3 - Manual - Mirela Mihaescu, Stefan Pacearca, Anita Dulman, Crenguta Alexe, Otilia Brebenel
Ai cumparat produsul Limba si literatura romana - Clasa 3 - Manual - Mirela Mihaescu, Stefan Pacearca, Anita Dulman, Crenguta Alexe, Otilia Brebenel ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Manualul respecta programa scolara avand ca scop dezvoltarea progresiva a competentelor specifice precum si a celor transversale, necesare in viata cotidiana, incurajand creativitatea, gandirea critica si dezvoltarea puterii de decizie. Din perspectiva integrata regasita in programa scolara, manualul propune activitati prin care se realizeaza conexiuni si cu alte discipline: stiintele naturii, matematica, muzica, artele plastice, educatia civica. Manualul propune: • 34 exercitii de formulare a raspunsurilor si a intrebarilor! • 10 activitati: Ascultam si comunicam. • 12 grile: Cum te poti aprecia • 15 liste de control si verificare • 7 grile de autoevaluare • 12 grile: Pentru a merge mai departe • 53 activitati de lucru in grup si 34 de activitati in pereche • Dezlegarea a 7 rebusuri, gasirea solutiilor la 35 de jocuri • 15 harti si organizatori grafici care activeaza ambele emisfere ale creierului • 42 ateliere de creatie care activeaza inteligentele multiple. Propunem o invatare contextuala care sa raspunda la intrebarile copiilor: De ce sa invat acesta? La ce imi foloseste? Copiii descopera proiecte, modele de investigatie, planuri de idei, formule de comunicare eficienta si politicoasa care sa le aduca beneficiul aprecierii celorlalti. Fiecare unitate de invatare abordeaza comunicarea din perspectiva complexa, atat ca receptare a mesajului oral si scris precum si ca exprimare orala si scrisa. Sarcinile de lucru corespund criteriilor de structurare de la simplu la complex, oferind sanse egale de invatare tuturor elevilor. Manualul propune metode, tehnici, strategii didactice activ-participative, activitati care se desfasoara in pereche sau in grup, marcate prin subtitluri de sectiuni specifice.
Acorda un calificativ