Strigatul neauzit pentru sensul vietii. Psihoterapie si umanism In "Strigatul neauzit pentru sensul vietii" , Viktor Frankl revine la umanismul care a facut din cartea sa "Omul in cautarea sensului vietii" un bestseller in lumea intreaga. Intr-o epoca precum a noastra, o epoca a lipsei de sens si a depersonalizarii, dr. Frankl isi ridica vocea impotriva absentei dimensiunii umane in psihoterapie. El respinge "pseudo-umanismul” care a invadat literatura de popularizare din domeniul psihologiei si psihanaliticii si se apleaca asupra calitatilor remarcabile ale oamenilor. Logoterapia sa nu invalideaza sub nicio forma descoperirile solide si serioase ale unor deschizatori importanti de drumuri ca Freud, Adler, Pavlov, Watson sau Skinner. In aceasta dimensiune, desigur, omul nu mai poate fi vazut ca o fiinta a carei preocupare esentiala este satisfacerea impulsurilor si a instinctelor; de asemenea, nici realitatea umana nu poate fi inteleasa doar ca rezultat al proceselor de conditionare sau al reflexelor conditionate. In aceasta dimensiune omul este relevat ca o fiinta aflata in cautarea sensului vietii sale.
Scrie parerea ta
Strigatul neauzit pentru sensul vietii - Viktor E. Frankl
Ai cumparat produsul Strigatul neauzit pentru sensul vietii - Viktor E. Frankl ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Strigatul neauzit pentru sensul vietii. Psihoterapie si umanism In "Strigatul neauzit pentru sensul vietii" , Viktor Frankl revine la umanismul care a facut din cartea sa "Omul in cautarea sensului vietii" un bestseller in lumea intreaga. Intr-o epoca precum a noastra, o epoca a lipsei de sens si a depersonalizarii, dr. Frankl isi ridica vocea impotriva absentei dimensiunii umane in psihoterapie. El respinge "pseudo-umanismul” care a invadat literatura de popularizare din domeniul psihologiei si psihanaliticii si se apleaca asupra calitatilor remarcabile ale oamenilor. Logoterapia sa nu invalideaza sub nicio forma descoperirile solide si serioase ale unor deschizatori importanti de drumuri ca Freud, Adler, Pavlov, Watson sau Skinner. In aceasta dimensiune, desigur, omul nu mai poate fi vazut ca o fiinta a carei preocupare esentiala este satisfacerea impulsurilor si a instinctelor; de asemenea, nici realitatea umana nu poate fi inteleasa doar ca rezultat al proceselor de conditionare sau al reflexelor conditionate. In aceasta dimensiune omul este relevat ca o fiinta aflata in cautarea sensului vietii sale.
Acorda un calificativ