eria de lucrari Mate 2000+ Standard a aparut din necesitatea sistematizarii si a interpretarii creative si aplicative a notiunilor din noua programa, in scopul armonizarii practicii scolare cu setul de competente impus si cu specificul subiectelor de examen. Am urmarit trecerea de la formarea notiunilor si a deprinderilor elementare de operare cu acestea, la dezvoltarea rationamentului matematic riguros. Conceptele si notiunile abstracte, firesti domeniului, sunt modelate astfel incat elevul sa vada si sa exerseze aplicatiile practice ale matematicii, fiind pus permanent in situatia de a adapta aparatul teoretic la necesitatile si la provocarile vietii de zi cu zi. Invatarea devine, prin aceasta deschidere catre realitatea concreta, placuta si necesara. Problemele propuse sunt gandite gradual, atat ca dificultate, cat si din punct de vedere metodic, incat profesorul sa le adapteze in mod nuantat ritmului de pregatire al elevilor. La finalul culegerii se regasesc raspunsurile sau solutiile problemelor.
Scrie parerea ta
Matematica - Clasa 8 - Standard - Gabriel Popa, Dorel Luchian, Adrian Zanoschi, Gheorghe Iurea
Ai cumparat produsul Matematica - Clasa 8 - Standard - Gabriel Popa, Dorel Luchian, Adrian Zanoschi, Gheorghe Iurea ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
eria de lucrari Mate 2000+ Standard a aparut din necesitatea sistematizarii si a interpretarii creative si aplicative a notiunilor din noua programa, in scopul armonizarii practicii scolare cu setul de competente impus si cu specificul subiectelor de examen. Am urmarit trecerea de la formarea notiunilor si a deprinderilor elementare de operare cu acestea, la dezvoltarea rationamentului matematic riguros. Conceptele si notiunile abstracte, firesti domeniului, sunt modelate astfel incat elevul sa vada si sa exerseze aplicatiile practice ale matematicii, fiind pus permanent in situatia de a adapta aparatul teoretic la necesitatile si la provocarile vietii de zi cu zi. Invatarea devine, prin aceasta deschidere catre realitatea concreta, placuta si necesara. Problemele propuse sunt gandite gradual, atat ca dificultate, cat si din punct de vedere metodic, incat profesorul sa le adapteze in mod nuantat ritmului de pregatire al elevilor. La finalul culegerii se regasesc raspunsurile sau solutiile problemelor.
Acorda un calificativ