Caietul este structurat pe trei sectiuni: 1) fundamentarea teoretica a demersului cunoasterii psihopedagogice a copilului prescolar de catre educatoare prin selectia si organizarea unor informatii de actualitate si de mare importanta din domeniul psihologiei copilului si psihologiei dezvoltarii. Aceste informatii sprijina educatoarea, care utilizeaza metoda observatiei in cunoasterea manifestarilor comportamentale ale prescolarului; 2) o structura-cadru pentru realizarea practica a observatiilor curente pentru 25 copii; 3) prezentarea unui model de fisa de caracterizare psihopedagogica, care urmeaza a fi completata de catre educatoare la finele prescolaritatii, prin coroborarea si interpretarea datelor culese prin intermediul unor metode de cunoastere psihologica accesibile educatoarei, precum: observatia, convorbirea, analiza produselor activitatii, experimentul psihopedagogic, unele probe pedagogice (poate fi solicitat sprijinul psihologului/consilierului scolar). Educatoarele vor descoperi in acest ghid un instrument util, functional si accesibil, iar efortul completarii acestuia va fi dublu rasplatit: intai, pentru fundamentarea cu mai multa rigoare a actului educativ din gradinita, al doilea, pentru beneficiul inregistrat in planul dezvoltarii profesionale. - Conf. univ. dr. Constanta Dumitriu, Universitatea din Bacau
Scrie parerea ta
Caiet de observatie psihopedagogica a prescolarului - Maria Matasaru
Ai cumparat produsul Caiet de observatie psihopedagogica a prescolarului - Maria Matasaru ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Caietul este structurat pe trei sectiuni: 1) fundamentarea teoretica a demersului cunoasterii psihopedagogice a copilului prescolar de catre educatoare prin selectia si organizarea unor informatii de actualitate si de mare importanta din domeniul psihologiei copilului si psihologiei dezvoltarii. Aceste informatii sprijina educatoarea, care utilizeaza metoda observatiei in cunoasterea manifestarilor comportamentale ale prescolarului; 2) o structura-cadru pentru realizarea practica a observatiilor curente pentru 25 copii; 3) prezentarea unui model de fisa de caracterizare psihopedagogica, care urmeaza a fi completata de catre educatoare la finele prescolaritatii, prin coroborarea si interpretarea datelor culese prin intermediul unor metode de cunoastere psihologica accesibile educatoarei, precum: observatia, convorbirea, analiza produselor activitatii, experimentul psihopedagogic, unele probe pedagogice (poate fi solicitat sprijinul psihologului/consilierului scolar). Educatoarele vor descoperi in acest ghid un instrument util, functional si accesibil, iar efortul completarii acestuia va fi dublu rasplatit: intai, pentru fundamentarea cu mai multa rigoare a actului educativ din gradinita, al doilea, pentru beneficiul inregistrat in planul dezvoltarii profesionale. - Conf. univ. dr. Constanta Dumitriu, Universitatea din Bacau
Acorda un calificativ