Hai la gradi! Om si societate. Caiet de lucru. 5-6 ani Finalitatile educatiei timpurii vizeaza o serie de aspecte care se constituie in premise ale competentelor-cheie formate, dezvoltate si diversificate pe traseul scolarizarii ulterioare: • Dezvoltarea libera, integrala si armonioasa a personalitatii copilului, in functie de ritmul propriu si de trebuintele sale, sprijinind formarea autonoma si creativa a acestuia. • Dezvoltarea capacitatii de a interactiona cu alti copii, cu adultii si cu mediul pentru a dobandi cunostinte, deprinderi, atitudini si conduite noi; • Incurajarea explorarilor, exercitiilor, incercarilor si experimentarilor, ca experiente autonome de invatare; • Descoperirea, de catre fiecare copil, a propriei identitati, a autonomiei si dezvoltarea unei imagini de sine pozitive; • Sprijinirea copilului in achizitionarea de cunostinte, capacitati, deprinderi si atitudini necesare la intrarea in scoala si pe tot parcursul vietii. Scanand codul QR din interiorul auxiliarului veti putea descarca gratuit fise de lucru suplimentare si cu activitati recuperatorii pentru grupa de varsta 5-6 ani. Fisele contin exercitii variate (labirint, colorare, incercuire, asociere etc.), sunt colorate si atractiv ilustrate.
Scrie parerea ta
Hai la gradi! Om si societate 5-6 ani - Madalina Radu, Ioana Andreea Ciocalteu, Paula Beatrice Scheopu, Mihaela Macelaru, Maria Ricu
Ai cumparat produsul Hai la gradi! Om si societate 5-6 ani - Madalina Radu, Ioana Andreea Ciocalteu, Paula Beatrice Scheopu, Mihaela Macelaru, Maria Ricu ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Hai la gradi! Om si societate. Caiet de lucru. 5-6 ani Finalitatile educatiei timpurii vizeaza o serie de aspecte care se constituie in premise ale competentelor-cheie formate, dezvoltate si diversificate pe traseul scolarizarii ulterioare: • Dezvoltarea libera, integrala si armonioasa a personalitatii copilului, in functie de ritmul propriu si de trebuintele sale, sprijinind formarea autonoma si creativa a acestuia. • Dezvoltarea capacitatii de a interactiona cu alti copii, cu adultii si cu mediul pentru a dobandi cunostinte, deprinderi, atitudini si conduite noi; • Incurajarea explorarilor, exercitiilor, incercarilor si experimentarilor, ca experiente autonome de invatare; • Descoperirea, de catre fiecare copil, a propriei identitati, a autonomiei si dezvoltarea unei imagini de sine pozitive; • Sprijinirea copilului in achizitionarea de cunostinte, capacitati, deprinderi si atitudini necesare la intrarea in scoala si pe tot parcursul vietii. Scanand codul QR din interiorul auxiliarului veti putea descarca gratuit fise de lucru suplimentare si cu activitati recuperatorii pentru grupa de varsta 5-6 ani. Fisele contin exercitii variate (labirint, colorare, incercuire, asociere etc.), sunt colorate si atractiv ilustrate.
Acorda un calificativ