Day Trading Attention. Cum sa construiesti cu adevarat branduri si sa faci vanzari in noua lume a retelelor de socializare In a saptea sa carte de business, autorul de succes, antreprenorul si investitorul Gary Vaynerchuk ne ofera sfaturi proaspete si detaliate pentru a ne dezvolta brandurile, a ne creste vanzarile si a detrona competitia prin utilizarea strategiilor moderne de publicitate pentru retelele de socializare. In cartea sa de succes din 2013, Jab, Jab, Jab, Right Hook, Gary Vaynerchuk a demonstrat lumii cum sa creeze continut de succes pentru canalele cu atentie subevaluata. Dar de atunci au aparut platforme noi, altele au devenit mai putin relevante si algoritmii promoveaza stiluri noi de continut. Este nevoie de abilitati noi pentru a crea publicitate care sa dezvolte brandurile si vanzarile. In cea mai recenta carte a sa, Vaynerchuk sustine ca afacerile, brandurile, creatorii de continut si influencerii care evolueaza rapid in ziua de azi au un lucru in comun: au deprins arta spunerii povestilor in zonele cu atentie subevaluata, care exista in general in cateva platforme de retele de socializare. Bazandu-se pe mai bine de 21 de ani de afaceri si succes in marketing, Vaynerchuk concluzioneaza ca cea mai mare transformare si oportunitate este Tiktokficarea Retelelor de Socializare . Din ce in ce mai mult, platformele distribuie continut in functie de ce-i intereseaza pe utilizatori, si nu de persoanele pe care acestia le urmaresc. Companiile mici, corporatiile mari si creatorii pot profita de aceasta tendinta pentru a-si dezvolta brandul si a-si creste vanzarile prin producerea de continut relevant si strategic, chiar daca nu au o audienta. Dar cum se face continutul relevant? Cum ar trebui sa arate reclamele in aceasta lume moderna? In Day Trading Attention , Vaynerchuk ofera raspunsuri detaliate la aceste intrebari si chiar mai mult, dezvaluind care sunt tacticile de urmat pentru a avea succes cu publicitatea moderna, folosind strategii pe care le poti pune in aplicare chiar din clipa asta. Traducere din limba engleza de Andreea Calin.
Scrie parerea ta
Day Trading Attention - Gary Vaynerchuck
Ai cumparat produsul Day Trading Attention - Gary Vaynerchuck ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Day Trading Attention. Cum sa construiesti cu adevarat branduri si sa faci vanzari in noua lume a retelelor de socializare In a saptea sa carte de business, autorul de succes, antreprenorul si investitorul Gary Vaynerchuk ne ofera sfaturi proaspete si detaliate pentru a ne dezvolta brandurile, a ne creste vanzarile si a detrona competitia prin utilizarea strategiilor moderne de publicitate pentru retelele de socializare. In cartea sa de succes din 2013, Jab, Jab, Jab, Right Hook, Gary Vaynerchuk a demonstrat lumii cum sa creeze continut de succes pentru canalele cu atentie subevaluata. Dar de atunci au aparut platforme noi, altele au devenit mai putin relevante si algoritmii promoveaza stiluri noi de continut. Este nevoie de abilitati noi pentru a crea publicitate care sa dezvolte brandurile si vanzarile. In cea mai recenta carte a sa, Vaynerchuk sustine ca afacerile, brandurile, creatorii de continut si influencerii care evolueaza rapid in ziua de azi au un lucru in comun: au deprins arta spunerii povestilor in zonele cu atentie subevaluata, care exista in general in cateva platforme de retele de socializare. Bazandu-se pe mai bine de 21 de ani de afaceri si succes in marketing, Vaynerchuk concluzioneaza ca cea mai mare transformare si oportunitate este Tiktokficarea Retelelor de Socializare . Din ce in ce mai mult, platformele distribuie continut in functie de ce-i intereseaza pe utilizatori, si nu de persoanele pe care acestia le urmaresc. Companiile mici, corporatiile mari si creatorii pot profita de aceasta tendinta pentru a-si dezvolta brandul si a-si creste vanzarile prin producerea de continut relevant si strategic, chiar daca nu au o audienta. Dar cum se face continutul relevant? Cum ar trebui sa arate reclamele in aceasta lume moderna? In Day Trading Attention , Vaynerchuk ofera raspunsuri detaliate la aceste intrebari si chiar mai mult, dezvaluind care sunt tacticile de urmat pentru a avea succes cu publicitatea moderna, folosind strategii pe care le poti pune in aplicare chiar din clipa asta. Traducere din limba engleza de Andreea Calin.
Acorda un calificativ