Ziua buna incepe la intalnirea de dimineata. Momentele intalnirii de dimineata si sugestii de jocuri Materialul clarifica o serie de aspecte despre aceasta activitate nou aparuta si, totodata, vine in sprijinul cadrelor didactice cu o multime de exemple care sa faca desfasurarea acesteia la clasa, mult mai usoara. Noul curriculum pentru invatamantul prescolar promoveaza conceptul de dezvoltare globala a copilului, considerat a fi central in perioada copilariei timpurii. Abordarea curriculumului din perspectiva dezvoltarii globale vizeaza cuprinderea tuturor aspectelor importante ale dezvoltarii complete a copilului, in acord cu particularitatile sale de varsta si individuale. Astfel, toate cele trei mari tipuri de activitati de invatare, respectiv Activitatile pe domenii experientiale, Activitatile didactice liber-alese si Activitatile de dezvoltare personala, vor urmari atingerea unor obiective de referinta care, desi aparent vizeaza competentele academice, urmaresc si dezvoltarea fizica, socio-emotionala, a limbajului si a capacitatilor de invatare ale copilului.
Scrie parerea ta
Ziua buna incepe la intalnirea de dimineata - Smaranda Maria Cioflica
Ai cumparat produsul Ziua buna incepe la intalnirea de dimineata - Smaranda Maria Cioflica ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Ziua buna incepe la intalnirea de dimineata. Momentele intalnirii de dimineata si sugestii de jocuri Materialul clarifica o serie de aspecte despre aceasta activitate nou aparuta si, totodata, vine in sprijinul cadrelor didactice cu o multime de exemple care sa faca desfasurarea acesteia la clasa, mult mai usoara. Noul curriculum pentru invatamantul prescolar promoveaza conceptul de dezvoltare globala a copilului, considerat a fi central in perioada copilariei timpurii. Abordarea curriculumului din perspectiva dezvoltarii globale vizeaza cuprinderea tuturor aspectelor importante ale dezvoltarii complete a copilului, in acord cu particularitatile sale de varsta si individuale. Astfel, toate cele trei mari tipuri de activitati de invatare, respectiv Activitatile pe domenii experientiale, Activitatile didactice liber-alese si Activitatile de dezvoltare personala, vor urmari atingerea unor obiective de referinta care, desi aparent vizeaza competentele academice, urmaresc si dezvoltarea fizica, socio-emotionala, a limbajului si a capacitatilor de invatare ale copilului.
Acorda un calificativ