Sa invatam sa impartim cu ajutorul problemelor de tip grila pentru clasele a II-a - a IV-a Lucrarea de fata a fost elaborata in conformitate cu programa scolara actuala, cu scopul de a veni in sprijinul elevilor din clasele II – IV care se pregatesc pentru concursurile de matematica, si mai ales invatatorilor care doresc realizarea de performante cu elevii de la clasa.Prin conceperea exercitiilor si problemelor este stimulata gandirea si creativitatea elevului si ajutata dezvoltarea imaginatiei si a spiritului de observatie al acestuia. Lucrarea are o densitate mare de probleme si exercitii, prezentate sistematizat pe tipuri de probleme. Acolo unde a fost posibil, s-a realizat o acoperire cat mai completa a capitolelor tratate, dandu-se posibilitatea elevului, ca prin repetitie si evaluare sa aprofundeze principalele tehnici legate de problemele din capitolele abordate. In prima parte a lucrarii sunt prezentate enunturile problemelor, grupate pe clase.In partea a doua a lucrarii sunt date rezolvari, indicatii sau raspunsuri pentru anumite exercitii si probleme.
Scrie parerea ta
Sa invatam sa impartim - Clasele 2-4 - Gheorghe Adalbert Schneider
Ai cumparat produsul Sa invatam sa impartim - Clasele 2-4 - Gheorghe Adalbert Schneider ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Sa invatam sa impartim cu ajutorul problemelor de tip grila pentru clasele a II-a - a IV-a Lucrarea de fata a fost elaborata in conformitate cu programa scolara actuala, cu scopul de a veni in sprijinul elevilor din clasele II – IV care se pregatesc pentru concursurile de matematica, si mai ales invatatorilor care doresc realizarea de performante cu elevii de la clasa.Prin conceperea exercitiilor si problemelor este stimulata gandirea si creativitatea elevului si ajutata dezvoltarea imaginatiei si a spiritului de observatie al acestuia. Lucrarea are o densitate mare de probleme si exercitii, prezentate sistematizat pe tipuri de probleme. Acolo unde a fost posibil, s-a realizat o acoperire cat mai completa a capitolelor tratate, dandu-se posibilitatea elevului, ca prin repetitie si evaluare sa aprofundeze principalele tehnici legate de problemele din capitolele abordate. In prima parte a lucrarii sunt prezentate enunturile problemelor, grupate pe clase.In partea a doua a lucrarii sunt date rezolvari, indicatii sau raspunsuri pentru anumite exercitii si probleme.
Acorda un calificativ