Manualul de Arte vizuale si abilitati practice pentru clasa a III-a a fost elaborat in conformitate cu programa scolara aprobata prin OMECS nr. 5.003/ 2.12.2014 si urmareste: • cultivarea sensibilitatii elevilor; •aprecierea diversitatii exprimarii artistice; •recunoasterea rolului factorilor estetici in viata de fiecare zi; •dezvoltarea abilitatilor creative ale elevilor si exersarea acestora in diferite contexte. Manualul are urmatoarele puncte forte: •autorii sunt profesori practicieni, cu experienta in elaborarea de resurse didactice pentru ciclul primar; •a fost creat intr-o continuitate fireasca cu manualul de arte vizuale si abilitati practice de la clasa a II-a, urmarindu-se formarea competentelor in progresie; •procesul de invatare a fost gandit asemeni unui caleidoscop, cu fatete multiple, avand o viziune integrata, ce permite elevilor sa exploreze domenii ale cunoasterii din mai multe perspective; •este structurat in doua volume, cu zece unitati de invatare
Scrie parerea ta
Arte vizuale si abilitati practice - Clasa 3 Sem.2 - Manual + CD - Cristina Rizea, Daniela Stoicescu, Ionela Stoicescu
Ai cumparat produsul Arte vizuale si abilitati practice - Clasa 3 Sem.2 - Manual + CD - Cristina Rizea, Daniela Stoicescu, Ionela Stoicescu ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Manualul de Arte vizuale si abilitati practice pentru clasa a III-a a fost elaborat in conformitate cu programa scolara aprobata prin OMECS nr. 5.003/ 2.12.2014 si urmareste: • cultivarea sensibilitatii elevilor; •aprecierea diversitatii exprimarii artistice; •recunoasterea rolului factorilor estetici in viata de fiecare zi; •dezvoltarea abilitatilor creative ale elevilor si exersarea acestora in diferite contexte. Manualul are urmatoarele puncte forte: •autorii sunt profesori practicieni, cu experienta in elaborarea de resurse didactice pentru ciclul primar; •a fost creat intr-o continuitate fireasca cu manualul de arte vizuale si abilitati practice de la clasa a II-a, urmarindu-se formarea competentelor in progresie; •procesul de invatare a fost gandit asemeni unui caleidoscop, cu fatete multiple, avand o viziune integrata, ce permite elevilor sa exploreze domenii ale cunoasterii din mai multe perspective; •este structurat in doua volume, cu zece unitati de invatare
Acorda un calificativ