Volumul de fata este rezultatul unui efort colectiv de a oferi instrumente noi utilizate in publicitate si relatii publice. Autorii prezinta temele propuse din perspectiva stiintelor comunicarii. In debutul volumului, este dezbatuta legatura dintre publicitate si PR intr-o viziune integrata, dincolo de orice pretentie de intaietate, cele doua domenii conlucrand in vederea unei promovari eficiente. Din multitudinea temelor prezentate, pot fi amintite comunicarea integrata de marketing, planificarea strategica, comunicarea de criza, intersectarea relatiilor publice cu responsabilitatea sociala si lobbying-ul.
Scrie parerea ta
Tendinte in PR si publicitate - Delia Balaban, Mirela Abrudan
Ai cumparat produsul Tendinte in PR si publicitate - Delia Balaban, Mirela Abrudan ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Volumul de fata este rezultatul unui efort colectiv de a oferi instrumente noi utilizate in publicitate si relatii publice. Autorii prezinta temele propuse din perspectiva stiintelor comunicarii. In debutul volumului, este dezbatuta legatura dintre publicitate si PR intr-o viziune integrata, dincolo de orice pretentie de intaietate, cele doua domenii conlucrand in vederea unei promovari eficiente. Din multitudinea temelor prezentate, pot fi amintite comunicarea integrata de marketing, planificarea strategica, comunicarea de criza, intersectarea relatiilor publice cu responsabilitatea sociala si lobbying-ul.
Acorda un calificativ