Tendinte in PR si publicitate - Delia Balaban, Mirela Abrudan

Cod intern: xsales_11531473
Vizualizari: 16 / Achizitii: 15
Pret:   25.0 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 10-10-2023: 10:10 si vandut de Libris. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Libris

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Volumul de fata este rezultatul unui efort colectiv de a oferi instrumente noi utilizate in publicitate si relatii publice. Autorii prezinta temele propuse din perspectiva stiintelor comunicarii. In debutul volumului, este dezbatuta legatura dintre publicitate si PR intr-o viziune integrata, dincolo de orice pretentie de intaietate, cele doua domenii conlucrand in vederea unei promovari eficiente. Din multitudinea temelor prezentate, pot fi amintite comunicarea integrata de marketing, planificarea strategica, comunicarea de criza, intersectarea relatiilor publice cu responsabilitatea sociala si lobbying-ul.
Nota clientilor