Training, coaching, mentoring. Metode si modele - Nicoleta Valentina Florea

Cod intern: xsales_323325416
Vizualizari: 2 / Achizitii: 0
Pret:   34.9 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 26-10-2024: 10:10 si vandut de Libris. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Libris

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Pentru ca o organizatie sa supravietuiasca provocarilor din mediul extern, sa obtina performante si avantaj competitiv pe piata trebuie sa dezvolte cat mai mult abilitatile, competentele si cunostintele detinute de angajatii sai. Cartea de fata trateaza cateva metode clasice, dar si noi de dezvoltare a capitalului uman, precum training-ul, coaching-ul si mentoring-ul, e-coaching-ul si e-mentoring-ul si se adreseaza managerilor si specialistilor, dar si angajatilor care intentioneaza sa-si dezvolte creativitatea, inovarea, loialitatea, lucrul in echipa, originalitatea, comunicarea, imaginatia si capacitatea de invatare, astfel incat sa poata face fata diverselor provocari cu care se confrunta. Din cuprins Dezvoltarea si formarea capitalului uman prin training Eficienta programelor de trening Avantaje si dezavantaje ale folosirii coaching-ului Tipuri de mentoring Modele de evaluare a eficientei implementarii proceselor de coaching si mentoring Puncte forte Cartea de fata trateaza cateva metode clasice, dar si noi de dezvoltare a capitalului uman, precum training-ul, coaching-ul si mentoring-ul, e-coaching-ul si e-mentoring-ul Despre autoare Florea Nicoleta Valentina este lector universitar dr. in cadrul Departamentului de Management-Marketing, Facultatea de stiinte Economice, Universitatea Valahia din Targoviste si preda urmatoarele materii: Managementul resurselor umane, Marketing, Management, Relatii Publice si Comunicare. Are o experienta de peste 14 ani in domeniul Managementului resurselor umane: recrutare, angajare, salarizare si gestiunea resurselor umane. A obtinut diploma de Licenta in Marketing in anul 1997, diploma de Master in Marketing, in anul 2004 si diploma de doctor in Management in 2011, cu teza intitulata ,,Strategii de recrutare, selectie si angajare in marile organizatii din judetul Dambovita”. Cartea de fata este a treia carte publicata in domeniul MRU. A mai publicat 34 de articole in domeniul managementului, MRU si comunicarii, in reviste si conferinte nationale si internationale. A absolvit diverse cursuri de specializare si programe de training in domeniul managementului resurselor umane, managementului calitatii, managementului financiar, informatica, socio-psiho-pedagogie si limbi straine. Public tinta Manageri, specialisti, angajati, studenti, masteranzi si doctoranzi interesati de domeniul dezvoltarii resurselor umane.
Nota clientilor