The Kuleshov Effect. From Cinematography to Television News - Sebastian Chelu, Ion Stavre, Monica Ilie-Prica

Cod intern: xsales_97355954
Producator: Ion Stavre
Vizualizari: 5 / Achizitii: 4
Stoc: In stoc
Pret:   62.0 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 01-12-2025: 08:12 si vandut de Libris. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Libris

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Aceasta carte isi propune sa analizeze impactul imaginilor video asupra publicului prin intermediul productiilor audiovizuale. Lucrarea se concentreaza pe studiul "efectului Kuleshov", considerat si astazi unul dintre cele mai importante concepte de editare. Acesta a fost introdus in 1919 de Lev Kuleshov, o personalitate de marca a cinematografiei sovietice. Efectul Kuleshov se bazeaza pe legile functionarii psihicului uman, descrise de principiile Gestalt ale perceptiei vizuale. Aceste principii Gestalt arata ca perceptia unei parti a intregului este determinata de perceptiile intregului sau, asa cum spunea Kurt Koffka - "Imaginea compusa din mai multe forme componente este diferita de forma componentelor".
Nota clientilor

Alte produse din aceeasi categorie: