Matematica si explorarea mediului. Manual pentru clasa a II-a Manualul este realizat in conformitate cu Programa scolara aprobata prin Ordinul ministrului educatiei nationale nr. 3418 din 19.03.2013 si propune un demers pedagogic structurat, ce porneste de la competentele enuntate in programa, accentuand astfel scopul pentru care se invata si dimensiunea actionala in formarea personalitatii elevului. Manualul contine 11 unitati, dintre care doua sunt unitati recapitulative (recapitulare initiala si recapitulare finala), iar restul reprezinta unitati de invatare. Fiecare lectie este delimitata in subsecvente care propun un demers de invatare coerent, logic si gradat (• Aminteste-ti! • Observa! • Descopera! • Invata! • Exerseaza!), care tine cont de domeniile de continut specifice disciplinei: Numere, Figuri si corpuri geometrice, Masurari, Date, Stiintele vietii, Stiintele Pamantului, Stiinte fizice. Metodelor traditionale de evaluare sunt insotite de unele alternative, precum portofoliul, proiectul, investigatia, fisele de observare sistematica a comportamentului elevilor si autoevaluarea.
Scrie parerea ta
Matematica si explorarea mediului - Clasa 2 - Manual - Mirela Ilie, Emilia Mihaela Micloi, Marilena Nedelcu, Nicoleta Traistaru
Ai cumparat produsul Matematica si explorarea mediului - Clasa 2 - Manual - Mirela Ilie, Emilia Mihaela Micloi, Marilena Nedelcu, Nicoleta Traistaru ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Matematica si explorarea mediului. Manual pentru clasa a II-a Manualul este realizat in conformitate cu Programa scolara aprobata prin Ordinul ministrului educatiei nationale nr. 3418 din 19.03.2013 si propune un demers pedagogic structurat, ce porneste de la competentele enuntate in programa, accentuand astfel scopul pentru care se invata si dimensiunea actionala in formarea personalitatii elevului. Manualul contine 11 unitati, dintre care doua sunt unitati recapitulative (recapitulare initiala si recapitulare finala), iar restul reprezinta unitati de invatare. Fiecare lectie este delimitata in subsecvente care propun un demers de invatare coerent, logic si gradat (• Aminteste-ti! • Observa! • Descopera! • Invata! • Exerseaza!), care tine cont de domeniile de continut specifice disciplinei: Numere, Figuri si corpuri geometrice, Masurari, Date, Stiintele vietii, Stiintele Pamantului, Stiinte fizice. Metodelor traditionale de evaluare sunt insotite de unele alternative, precum portofoliul, proiectul, investigatia, fisele de observare sistematica a comportamentului elevilor si autoevaluarea.
Acorda un calificativ