Relatii publice internationale. Intre globalizare si glocalizare - Camelia Mihaela Cmeciu

Cod intern: xsales_11517095
Vizualizari: 15 / Achizitii: 14
Pret:   39.0 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 10-10-2023: 10:10 si vandut de Libris. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Libris

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Din cuprins: - Relatii publice internationale - aspecte conceptuale - Momentul reglementarii - Momentul identitatii - Momentul productiei - Momentul reprezentarii - Momentul consumului Volumul de fata se adreseaza studentilor care studiaza relatii publice internationale, dar si celor interesati de acest domeniu. Pornind de la modelul circuitului culturii (Hall, 1973; du Gay, 2006; Curtin, Gaither, 2008), imi propun sa ofer diferite perspective asupra reglementarilor (culturale), identitatilor organizationale, modurilor de productie si reprezentare ale mesajelor si strategiilor organizationale la nivel international si, nu in ultimul rand, asupra modurilor de consum in acest dialog participativ dintre organizatii si publicuri globale si/sau glocale. Studiile de caz se impart in patru categorii: (a) analize ale campaniilor de relatii publice globale, premiate la Silver Anvil Awards, cele mai prestigioase premii din industria relatiilor publice; (b) analize ale campaniilor de relatii publice internationale din diverse studii stiintifice din domeniu; (c) analize ale mesajelor transmise de diverse branduri si organizatii nonguvernamentale internationale; (d) analize ale modurilor de productie si reprezentare utilizate in campanii cu impact global, analize realizate de specialisti in domeniu. - Camelia-Mihaela Cmeci
Nota clientilor