Limba si literatura romana. Caiet de activitati, clasa a V-a , cuprinde sapte unitati de invatare, conform programei scolare. Fiecare dintre cele sapte unitati de invatare contine: • aplicatii privind lectura si teoria literara. Pornind de la texte variate, literare si nonliterare, elevii observa modalitatea de constructie a acestora si isi fixeaza strategii de intelegere si de interpretare a textelor la prima vedere; sarcinile de lucru sunt organizate progresiv, pe trei niveluri de dificultate: Initiere, Dezvoltare si Excelenta. • sugestii de activitati de comunicare care sa vizeze contexte si teme apropiate de universul cotidian al elevului; pentru unele dintre aceste activitati se regasesc grile de (auto)evaluare care sa permita reflectia asupra a ceea ce se urmareste si asupra aspectelor care trebuie imbunatatite; • evaluari de parcurs (pentru notiunile prevazute in programa la actualizari) care sunt si o modalitate de observare a progresului, dar, mai ales, o oportunitate de reactualizare a cunostintelor ancora, pe care se construieste apoi parcursul de invatare; • o evaluare sumativa de tip PISA pentru fiecare unitate; • exercitii de ameliorare-dezvoltare. Toate tipurile de evaluari sunt realizate in maniera integrata si permit diferentierea invatarii, fiind construite progresiv.
Scrie parerea ta
Limba si literatura romana - Clasa 5 - Caiet de activitati - Marilena Pavelescu, Luminita Doinita Neagu
Ai cumparat produsul Limba si literatura romana - Clasa 5 - Caiet de activitati - Marilena Pavelescu, Luminita Doinita Neagu ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Limba si literatura romana. Caiet de activitati, clasa a V-a , cuprinde sapte unitati de invatare, conform programei scolare. Fiecare dintre cele sapte unitati de invatare contine: • aplicatii privind lectura si teoria literara. Pornind de la texte variate, literare si nonliterare, elevii observa modalitatea de constructie a acestora si isi fixeaza strategii de intelegere si de interpretare a textelor la prima vedere; sarcinile de lucru sunt organizate progresiv, pe trei niveluri de dificultate: Initiere, Dezvoltare si Excelenta. • sugestii de activitati de comunicare care sa vizeze contexte si teme apropiate de universul cotidian al elevului; pentru unele dintre aceste activitati se regasesc grile de (auto)evaluare care sa permita reflectia asupra a ceea ce se urmareste si asupra aspectelor care trebuie imbunatatite; • evaluari de parcurs (pentru notiunile prevazute in programa la actualizari) care sunt si o modalitate de observare a progresului, dar, mai ales, o oportunitate de reactualizare a cunostintelor ancora, pe care se construieste apoi parcursul de invatare; • o evaluare sumativa de tip PISA pentru fiecare unitate; • exercitii de ameliorare-dezvoltare. Toate tipurile de evaluari sunt realizate in maniera integrata si permit diferentierea invatarii, fiind construite progresiv.
Acorda un calificativ