Activitatile din cadrul PR Trend reflecta dorinta organizatorilor de a oferi cadre de interactiune institutionale pentru specialistii din domeniul comunicarii, al relatiilor publice si al publicitatii, atat din mediul academic cat si pentru cei din sectorul economic de profil. Participarea din 2009, la fel ca in anii precedenti, este una numeroasa si diversifi cata. Participantii din Romania sunt cadre didactice si cercetatori din centre universitare in care domeniul stiintelor comunicarii este bine reprezentat: Bucuresti, Iasi, Sibiu, Cluj-Napoca. Alaturi de numele unor specialisti din Romania se regasesc numele unor specialisti in domeniul PR si publicitate din strainatate: Germania, Italia, Spania, Portugalia.
Scrie parerea ta
Pr trend. societate si comunicare - Delia Cristina Balaba, Ioan Hosu
Ai cumparat produsul Pr trend. societate si comunicare - Delia Cristina Balaba, Ioan Hosu ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Activitatile din cadrul PR Trend reflecta dorinta organizatorilor de a oferi cadre de interactiune institutionale pentru specialistii din domeniul comunicarii, al relatiilor publice si al publicitatii, atat din mediul academic cat si pentru cei din sectorul economic de profil. Participarea din 2009, la fel ca in anii precedenti, este una numeroasa si diversifi cata. Participantii din Romania sunt cadre didactice si cercetatori din centre universitare in care domeniul stiintelor comunicarii este bine reprezentat: Bucuresti, Iasi, Sibiu, Cluj-Napoca. Alaturi de numele unor specialisti din Romania se regasesc numele unor specialisti in domeniul PR si publicitate din strainatate: Germania, Italia, Spania, Portugalia.
Acorda un calificativ