Brandul de oras ca vector al brandului de tara - Gabriela V. Popescu

Cod intern: xsales_1654547
Producator: Gabriela V. Popescu
Vizualizari: 1 / Achizitii: 3
Stoc: In stoc
Pret:   39.0 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 15-03-2025: 11:03 si vandut de Libris. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Libris

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Brandul de oras ca vector al brandului de tara. Sibiu - Capitala Europeana a Culturii Cel care parcurge volumul de fata va avea un castig cert, asigurat de perspectiva pe care o intemeiaza lucrarea, de bogatia informatiei si - de ce nu? - de caldura cu care este tratata. Nu in ultimul rand, lucrarea evidentiaza o trasatura fundamentala a oricarei constructii durabile: continuitatea. Cerinta care devine imperativa atunci cand discutam de brandul de tara, cel care sintetizeaza trasaturi fundamentale ale unei comunitati nationale, fixeaza vectori de imagine cu care respectiva comunitate calatoreste prin lume. - Prof. univ. dr. Paul Dobrescu
Nota clientilor

Alte produse din aceeasi categorie: