În centrul acesteia se află teoria obligațiilor comerciale, care explică particularitățile nașterii, executării și stingerii obligațiilor în raporturile la care participă comercianții, precum și contractele comerciale, prin care se realizează furnizarea de bunuri, prestarea de servicii ori executarea de lucrări, în spiritul celerității și siguranței circuitului economic. Lucrarea reprezintă o analiză amplă și sistematică a instituțiilor esențiale ale dreptului comercial, configurând un instrument indispensabil în care sunt tratate principiile generale și particularitățile dreptului comercial - de la noțiunea și autonomia dreptului comercial în contextul dreptului unitar privat, până la izvoarele sale și corelațiile cu alte ramuri ale dreptului. Structurată riguros, partea dedicată obligațiilor comerciale surprinde particularitățile raporturilor juridice născute din exploatarea unei întreprinderi, cu privire specială asupra specificului încheierii (negocierea, oferta și acceptarea ofertei etc.), executării (prețul, regimul juridic aplicabil dobânzilor, solidaritatea codebitorilor în obligațiile comerciale etc.) și probării raporturilor obligaționale, fiind completată de analiza detaliată a regimului juridic al principalelor contracte utilizate în practică: vânzare, mandat, comision, intermediere, agenție, antrepriză, franciză, leasing, factoring. Ultima parte a cursului conține o prezentare aprofundată a titlurilor de valoare, respectiv cambia, biletul la ordin și cecul. Din cuprins: • Considerații introductive privind dreptul comercial • Profesioniștii-comercianți • Particularitățile obligațiilor care izvorăsc din raporturile juridice la care participă profesioniștii-comercianți • Contractul de vânzare • Reprezentarea • Contractul de mandat comercial • Contractul de comision • Contractul de consignație • Contractul de intermediere • Contractul de agenție • Contractul de cont curent • Contractul de report • Contractul de antrepriză • Contractul de franciză • Contractul de leasing • Contractul de factoring • Titlurile comerciale de valoare Puncte forte: • analiză structurată a dreptului comercial • integrează cele mai recente modificări legislative • analiză riguroasă a conceptelor dreptului comercial • limbaj clar și accesibil • conține ample referințe bibliografice
Scrie parerea ta
Drept comercial. Teoria obligatiilor comerciale. Contracte comerciale - Elise Nicoleta Valcu
Ai cumparat produsul Drept comercial. Teoria obligatiilor comerciale. Contracte comerciale - Elise Nicoleta Valcu ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
În centrul acesteia se află teoria obligațiilor comerciale, care explică particularitățile nașterii, executării și stingerii obligațiilor în raporturile la care participă comercianții, precum și contractele comerciale, prin care se realizează furnizarea de bunuri, prestarea de servicii ori executarea de lucrări, în spiritul celerității și siguranței circuitului economic. Lucrarea reprezintă o analiză amplă și sistematică a instituțiilor esențiale ale dreptului comercial, configurând un instrument indispensabil în care sunt tratate principiile generale și particularitățile dreptului comercial - de la noțiunea și autonomia dreptului comercial în contextul dreptului unitar privat, până la izvoarele sale și corelațiile cu alte ramuri ale dreptului. Structurată riguros, partea dedicată obligațiilor comerciale surprinde particularitățile raporturilor juridice născute din exploatarea unei întreprinderi, cu privire specială asupra specificului încheierii (negocierea, oferta și acceptarea ofertei etc.), executării (prețul, regimul juridic aplicabil dobânzilor, solidaritatea codebitorilor în obligațiile comerciale etc.) și probării raporturilor obligaționale, fiind completată de analiza detaliată a regimului juridic al principalelor contracte utilizate în practică: vânzare, mandat, comision, intermediere, agenție, antrepriză, franciză, leasing, factoring. Ultima parte a cursului conține o prezentare aprofundată a titlurilor de valoare, respectiv cambia, biletul la ordin și cecul. Din cuprins: • Considerații introductive privind dreptul comercial • Profesioniștii-comercianți • Particularitățile obligațiilor care izvorăsc din raporturile juridice la care participă profesioniștii-comercianți • Contractul de vânzare • Reprezentarea • Contractul de mandat comercial • Contractul de comision • Contractul de consignație • Contractul de intermediere • Contractul de agenție • Contractul de cont curent • Contractul de report • Contractul de antrepriză • Contractul de franciză • Contractul de leasing • Contractul de factoring • Titlurile comerciale de valoare Puncte forte: • analiză structurată a dreptului comercial • integrează cele mai recente modificări legislative • analiză riguroasă a conceptelor dreptului comercial • limbaj clar și accesibil • conține ample referințe bibliografice
Acorda un calificativ