Dintre toate disciplinele studiate la scoala, limba si literatura romana este cea mai prietenoasa si cea mai putin "didactica", pentru ca e gandita ca un teritoriu in care va intalniti cu povestea, cu imaginatia voastra si a autorilor pe care ii cititi, cu eroii vostri preferati, cu toate cuvintele care va ajuta sa fiti convingatori atunci cand vorbiti sau cand scrieti, cu logica unor structuri gramaticale gratie carora intelegeti tot ce invatati la matematica, la biologie, la geografie, la limbi straine etc. Volumul consacrat clasei a V-a din seria de auxiliare intitulata Teme recapitulative dezvolta zece teme derivate din tema generala prevazuta de programa scolara ("Eu si universul meu familiar"), dupa cum urmeaza: Arata-ne cine esti!, Scamatorii, Taramurile imaginatiei, In familia mea, Descopar lumea jucandu-ma, Tu esti modelul meu!, Darul prieteniei, Mireasma sarbatorii, Drumuri catre carte, Tu cum vezi natura? Fiecare unitate tematica este deschisa cu un set generos de Exercitii de sistematizare si consolidare, iar partea a doua este dedicata Evaluarii competentelor, fiind gandita pe patru module - Receptarea textului scris, Limba si comunicare, Redactarea textului scris, Comunicarea orala - care cuprind teste si probe de evaluare cu itemi adecvati fiecarui domeniu de continut mentionat, la care se adauga, transversal, itemi vizand competenta interculturala. Noutatea absoluta si utilitatea imediata a acestor teste vine din organizarea si conceperea lor in spiritul noului model de subiect pentru Evaluarea Nationala, care asimileaza formatul evaluarii sustinute de elevi catre finalul clasei a VI-a. Corectitudinea raspunsurilor poate fi verificata prin consultarea capitolului de la finalul volumului, Solutii si sugestii de raspuns. Cartea raspunde necesitatii de a adapta treptat instrumentele de evaluare la "tabloul", la tipicul si la standardele evaluarii de la finalul ciclului gimnazial, astfel incat obisnuintele lucrului de la clasa sa se converteasca firesc in rezultatele obtinute la evaluarea externa de la finalul ciclului gimnazial.
Scrie parerea ta
Limba si literatura romana Clasa 5 - Teme recapitulative - Mihaela Dobos
Ai cumparat produsul Limba si literatura romana Clasa 5 - Teme recapitulative - Mihaela Dobos ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Dintre toate disciplinele studiate la scoala, limba si literatura romana este cea mai prietenoasa si cea mai putin "didactica", pentru ca e gandita ca un teritoriu in care va intalniti cu povestea, cu imaginatia voastra si a autorilor pe care ii cititi, cu eroii vostri preferati, cu toate cuvintele care va ajuta sa fiti convingatori atunci cand vorbiti sau cand scrieti, cu logica unor structuri gramaticale gratie carora intelegeti tot ce invatati la matematica, la biologie, la geografie, la limbi straine etc. Volumul consacrat clasei a V-a din seria de auxiliare intitulata Teme recapitulative dezvolta zece teme derivate din tema generala prevazuta de programa scolara ("Eu si universul meu familiar"), dupa cum urmeaza: Arata-ne cine esti!, Scamatorii, Taramurile imaginatiei, In familia mea, Descopar lumea jucandu-ma, Tu esti modelul meu!, Darul prieteniei, Mireasma sarbatorii, Drumuri catre carte, Tu cum vezi natura? Fiecare unitate tematica este deschisa cu un set generos de Exercitii de sistematizare si consolidare, iar partea a doua este dedicata Evaluarii competentelor, fiind gandita pe patru module - Receptarea textului scris, Limba si comunicare, Redactarea textului scris, Comunicarea orala - care cuprind teste si probe de evaluare cu itemi adecvati fiecarui domeniu de continut mentionat, la care se adauga, transversal, itemi vizand competenta interculturala. Noutatea absoluta si utilitatea imediata a acestor teste vine din organizarea si conceperea lor in spiritul noului model de subiect pentru Evaluarea Nationala, care asimileaza formatul evaluarii sustinute de elevi catre finalul clasei a VI-a. Corectitudinea raspunsurilor poate fi verificata prin consultarea capitolului de la finalul volumului, Solutii si sugestii de raspuns. Cartea raspunde necesitatii de a adapta treptat instrumentele de evaluare la "tabloul", la tipicul si la standardele evaluarii de la finalul ciclului gimnazial, astfel incat obisnuintele lucrului de la clasa sa se converteasca firesc in rezultatele obtinute la evaluarea externa de la finalul ciclului gimnazial.
Acorda un calificativ