Aceasta lucrare este dedicata unei teme de stringenta actualitate: comportamentul indisciplinat al unor copii la scoala. Numarul mare de incidente din institutiile de invatamant demonstreaza ca pedepsele, oricat de severe ar fi, nu reprezinta o cale eficienta de educare. Adultii implicati, profesori si parinti, se simt coplesiti si se afla in cautarea altor cai de a comunica eficient cu copiii pentru a rezolva problemele lor de comportament. Daca in mod obisnuit adultii pornesc, in principiu, de la conceptia "Copiii se comporta bine daca VOR" si interpreteaza un comportament nepotrivit al celor mici drept rea-vointa din partea lor, autorul ofera argumente solide in favoarea ideii "Copiii se comporta bine daca POT", subliniind faptul ca, atat timp cat copiii nu au dezvoltate aptitudini pentru a face fata unor situatii stresante, nu au cum sa reactioneze adecvat, iar rolul adultilor este de a descoperi abilitatile nedezvoltate si de a-i ajuta pe acestia sa le deprinda. Cartea cuprinde metode de identificare a acestor abilitati nedezvoltate, oferind numeroase exemple de situatii intalnite in scoala. Se constituie ca un ghid practic pentru o colaborare de succes intre parinti, profesori si copii.
Scrie parerea ta
Cum sa imbunatatim disciplina copiilor la scoala - Ross W. Greene
Ai cumparat produsul Cum sa imbunatatim disciplina copiilor la scoala - Ross W. Greene ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Aceasta lucrare este dedicata unei teme de stringenta actualitate: comportamentul indisciplinat al unor copii la scoala. Numarul mare de incidente din institutiile de invatamant demonstreaza ca pedepsele, oricat de severe ar fi, nu reprezinta o cale eficienta de educare. Adultii implicati, profesori si parinti, se simt coplesiti si se afla in cautarea altor cai de a comunica eficient cu copiii pentru a rezolva problemele lor de comportament. Daca in mod obisnuit adultii pornesc, in principiu, de la conceptia "Copiii se comporta bine daca VOR" si interpreteaza un comportament nepotrivit al celor mici drept rea-vointa din partea lor, autorul ofera argumente solide in favoarea ideii "Copiii se comporta bine daca POT", subliniind faptul ca, atat timp cat copiii nu au dezvoltate aptitudini pentru a face fata unor situatii stresante, nu au cum sa reactioneze adecvat, iar rolul adultilor este de a descoperi abilitatile nedezvoltate si de a-i ajuta pe acestia sa le deprinda. Cartea cuprinde metode de identificare a acestor abilitati nedezvoltate, oferind numeroase exemple de situatii intalnite in scoala. Se constituie ca un ghid practic pentru o colaborare de succes intre parinti, profesori si copii.
Acorda un calificativ