Lucrarea de fata trateaza, cu mijloace de investigatie descriptive si analitice, doua dintre cele mai uzuale clase lexico-gramaticale ale limbii romane contemporane, substantivul si verbul, constituindu-se intr-o sinteza functionala bazata pe o metoda eficienta de expunere a conceptelor teoretice, de abordare a exercitiilor practice si de raportare la norma literara: prezentare teoretica–aplicatii–raspunsuri si explicatii–aspecte normative. Pornind de la interpretarea canonica a acestor parti de vorbire, autoarea extinde aria de cercetare la interpretari conforme cu prevederile noilor gramatici si tendinte ale limbii, operand cu notiuni specifice precum centru de grup sintactic sau posibilitati combinatorii ale verbului si ale substantivului. In egala masura, articolul si prepozitia sunt asimilate ca instrumente indispensabile unei corecte intelegeri a primelor doua clase. Totodata, evaluarea continuturilor este proiectata din perspectiva didactica, fiind gradata ca nivel de intelegere si adaptata la particularitatile de varsta, integrata, asadar, in paradigma unei abordari holistice, teoretica si practica. -prof. dr. Constantin-Ciprian Nistor,Colegiul National de Informatica Tudor Vianu, Bucuresti
Scrie parerea ta
Aspecte morfosintactice in gramatica limbii romane. Substantivul si verbul - Aura E. Eftimie
Ai cumparat produsul Aspecte morfosintactice in gramatica limbii romane. Substantivul si verbul - Aura E. Eftimie ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Lucrarea de fata trateaza, cu mijloace de investigatie descriptive si analitice, doua dintre cele mai uzuale clase lexico-gramaticale ale limbii romane contemporane, substantivul si verbul, constituindu-se intr-o sinteza functionala bazata pe o metoda eficienta de expunere a conceptelor teoretice, de abordare a exercitiilor practice si de raportare la norma literara: prezentare teoretica–aplicatii–raspunsuri si explicatii–aspecte normative. Pornind de la interpretarea canonica a acestor parti de vorbire, autoarea extinde aria de cercetare la interpretari conforme cu prevederile noilor gramatici si tendinte ale limbii, operand cu notiuni specifice precum centru de grup sintactic sau posibilitati combinatorii ale verbului si ale substantivului. In egala masura, articolul si prepozitia sunt asimilate ca instrumente indispensabile unei corecte intelegeri a primelor doua clase. Totodata, evaluarea continuturilor este proiectata din perspectiva didactica, fiind gradata ca nivel de intelegere si adaptata la particularitatile de varsta, integrata, asadar, in paradigma unei abordari holistice, teoretica si practica. -prof. dr. Constantin-Ciprian Nistor,Colegiul National de Informatica Tudor Vianu, Bucuresti
Acorda un calificativ