Istoriile mass-media - Jacques Attali

Cod intern: xsales_11528332
Vizualizari: 11 / Achizitii: 3
Pret:   52.2 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 10-10-2023: 10:10 si vandut de Libris. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Libris

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Istoriile mass-mediei. De la semnalele cu fum la retelele de socializare si dincolo de ele Dintotdeauna, omul are nevoie sa stie ce il ameninta, ce le dauneaza celorlalti sau ce ii ajuta. Si multa vreme doar o mana de oameni cu putere - suverani, clerici, negustori - au detinut monopolul informatiei, al fabricarii si circulatiei sale. Informatia libera, difuzata de canale media accesibile tuturor si elaborata de profesionisti care cauta adevarul este rodul unei istorii recente, neasteptate, fascinante. Si, in prezent, ea este extrem de amenintata. Cum putem distinge adevarul de neadevar si informatia de divertisment? Ce raport exista intre a informa, a convinge, a educa si a distra? Cum va rezista democratia diferitelor forme de cenzura si de supraveghere? Prin ce anume potopul actual si viitor de informatii, adevarate sau false, ne va influenta modul de a gestiona marile probleme de astazi si de maine? Retelele de socializare, instrumente de supraveghere generalizata, care il transforma pe fiecare in jurnalistul propriei persoane, vor fi oare inlaturate de o tehnologie mai puternica? Ziaristii vor fi inlocuiti de automate sau vor ramane actori indispensabili ai democratiei? Acestea sunt subiectele cartii de fata. Si inca o data, la fel ca in cazul tuturor celorlalte domenii carora am incercat pana acum sa le prevad devenirea, evolutia vertiginoasa a mass-mediei nu poate fi imaginata si controlata decat mergand foarte mult inapoi pe firul istoriei sau, mai degraba, al istoriilor sale. Al pasionantelor sale istorii. - Jacques Attali
Nota clientilor