O reclama negativa in mediul online poate insemna pierderi de milioane pentru o companie. Un zvon despre un politician genereaza stiri si distruge un candidat. Un produs sau o celebritate sare din anonimat in senzational. Ceea ce nu stiti este ca cineva e responsabil de toate aceste lucruri. De regula, cineva ca mine. „Ryan este in parte Machiavelli, in parte Ogilvy si in intregime concentrat pe rezultate. De la American Apparel la campaniile linistite pe care le-a organizat, si pentru care nu a pretins sa fie recunoscut, acest tanar expert este arma secreta de care nu ai auzit niciodata.” - Tim Ferriss, autorul cartii 4 ore-Saptamana de lucru (The 4-Hour Workweek), bestseller New York Times „Sunt un manipulator media. Intr-o lume in care blogurile controleaza si denatureaza stirile, sarcina mea este sa controlez blogurile cat mai mult posibil. In cultura moderna… 1. Bloguri precum Gawker, Buzzfeed sau Huffington Post controleaza agenda media. 2. Bloggerii sunt aserviti banilor, tehnologiei si termenelor limita. 3. Manipulatorii manuiesc aceste parghii pentru a modela tot ceea ce cititi, vedeti si priviti atat online, cat si offline. De ce dezvalui aceste secrete? Pentru ca sunt satul de o lume in care blogurile iau mita, oamenii de marketing ajuta la scrierea stirilor, jurnalisti nesabuiti imprastie minciuni si nimeni nu este responsabil pentru asta. Deschid cortina deoarece nu mai vreau ca oamenii sa fie pacaliti. Voi explica exact cum lucreaza mass-media in realitate. Ceea ce alegeti sa faceti cu aceste informatii depinde de voi.” - Ryan Holiday „O privire ascutita si deranjanta asupra realitatii lumii online.” - Kirkus Reviews Carte recomandata de Cosmin Năstasă in cadrul proiectului Libris, " Oameni si carti ".
Scrie parerea ta
Crede-ma, te mint! - Ryan Holiday
Ai cumparat produsul Crede-ma, te mint! - Ryan Holiday ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
O reclama negativa in mediul online poate insemna pierderi de milioane pentru o companie. Un zvon despre un politician genereaza stiri si distruge un candidat. Un produs sau o celebritate sare din anonimat in senzational. Ceea ce nu stiti este ca cineva e responsabil de toate aceste lucruri. De regula, cineva ca mine. „Ryan este in parte Machiavelli, in parte Ogilvy si in intregime concentrat pe rezultate. De la American Apparel la campaniile linistite pe care le-a organizat, si pentru care nu a pretins sa fie recunoscut, acest tanar expert este arma secreta de care nu ai auzit niciodata.” - Tim Ferriss, autorul cartii 4 ore-Saptamana de lucru (The 4-Hour Workweek), bestseller New York Times „Sunt un manipulator media. Intr-o lume in care blogurile controleaza si denatureaza stirile, sarcina mea este sa controlez blogurile cat mai mult posibil. In cultura moderna… 1. Bloguri precum Gawker, Buzzfeed sau Huffington Post controleaza agenda media. 2. Bloggerii sunt aserviti banilor, tehnologiei si termenelor limita. 3. Manipulatorii manuiesc aceste parghii pentru a modela tot ceea ce cititi, vedeti si priviti atat online, cat si offline. De ce dezvalui aceste secrete? Pentru ca sunt satul de o lume in care blogurile iau mita, oamenii de marketing ajuta la scrierea stirilor, jurnalisti nesabuiti imprastie minciuni si nimeni nu este responsabil pentru asta. Deschid cortina deoarece nu mai vreau ca oamenii sa fie pacaliti. Voi explica exact cum lucreaza mass-media in realitate. Ceea ce alegeti sa faceti cu aceste informatii depinde de voi.” - Ryan Holiday „O privire ascutita si deranjanta asupra realitatii lumii online.” - Kirkus Reviews Carte recomandata de Cosmin Năstasă in cadrul proiectului Libris, " Oameni si carti ".
Acorda un calificativ