• Valuta :
    RON
  • Limba :
    Romana

Consilierea psihologica. Cine, ce si cum? - Iolanda Mitrofan, Adrian Nuta

Cod intern: xsales_11530742
Vizualizari: 15 / Achizitii: 8
Pret:   35.0 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 10-10-2023: 10:10 si vandut de Libris. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Libris

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Introducere Capitolul I Consilierea - concept, tipuri, etape 1.1.Ce este consilierea si cui ii este ea adresata? 1.2. Diferente si interferente intre consiliere psihologica si psihoterapie 1.3. Cateva tipuri de consiliere psihologica si sociala 1.4. Etapele unui proces de consiliere 1.5. Evaluarea muncii de consiliere 1.6. Conditii facilitatoare ale consilierii 1.7. Consilierea ca relatie de ajutor Capitolul II Consilierea psihologica. Cine, ce si cum? 2.1. Consilierul ca persoana terapeutica - eficienta si profesionalism 2.2. Ce calitati personale necesita practicarea unei consilieri eficiente? 2.3. Dificultati in munca de consiliere 2.3.1. Evitarea perfectionismului in consiliere 2.3.2. Onestitatea fata de propriile limite 2.3.3. Relatia cu clientii dificili sau pretentiosi 2.3.4. Sa intelegem tacerea clientului 2.3.5. Relatia cu clientii neimplicati 2.3.6. Sa acceptam rezultatele lente 2.3.7. Cum sa evitam autoamagirea in munca de consiliere 2.3.8. Sa evitam sa ne ratacim printre problemele pacientilor (clientilor) 2.3.9. Sa ne dezvoltam simtul umorului 2.3.10. Stabilirea de scopuri realiste 2.3.11. Refuzul de a da sfaturi 2.3.12. Dezvoltarea propriului stil in consiliere 2.4. Cum poti face fata epuizarii profesionale in munca de consiliere Capitolul III Cateva repere etice in practica de consiliere Capitolul IV Formarea experientiala a consilierului 4.1. Consilierul ca prezenta - competenta autocunoasterii 4.2. Dimensiuni ale personalitatii consilierului. Cat de autentic este? 4.3. Formarea consilierului in grupul experiential 4.4. Abilitatile de contact profesional 4.5. Ascultarea. Ascultare reala versus pseudoascultare 4.5.1. Blocaje in ascultare 4.5.2. Etapele ascultarii eficiente 4.5.3. Programele secrete Capitolul V Aspecte fundamentale ale comunicarii (in consiliere si nu numai) 5.1. Putina istorie 5.2. Axiomele comunicarii Capitolul VI Vocea. Componenta esentiala in procesul consilierii 6.1. Tonul 6.2. Accentul 6.3. Volumul 6.4. Dictia 6.5. Viteza (ritmul) 6.6. Pauzele Capitolul VII Aspecte subtile in practica consilierii. Mecanismele de aparare ale Eului (MA) 7.1. Deplasarea 7.2. Formatiunea reactionala 7.3. Introiectia 7.4. Rationalizarea 7.5. Proiectia 7.6. Contrainvestirea 7.7. Negarea 7.8. Denegarea 7.9. Izolarea 7.10. Identificarea 7.11. Identificarea cu agresorul 7.12. Identificarea proiectiva Postfata Bibliografie selectiva
Nota clientilor