Frumoasele adormite - Mara-Georgia Lixandru

Cod intern: xsales_11529247
Vizualizari: 4 / Achizitii: 2
Pret:   39.0 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 10-10-2023: 10:10 si vandut de Libris. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Libris

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Frumoasele adormite: Revitalizarea brandurilor romanesti cu vechime - in mediul online Aceasta carte, dedicata formelor de comunicare de marketing specifice in social media, ajuta cititorul sa inteleaga importanta pe care o au, pe de o parte, strategiile de persuasiune ale brandurilor (si, implicit, competentele specialistilor in comunicarea de marketing) in construirea unui mod de prezentare care sa permita orientarea deciziilor de cumparare (sau macar a simpatiilor) si, pe de alta parte, reactiile publicurilor-tinta, exprimate prin decizii de cumparare, comentarii, simple "like-uri" si traficul intens. Lucrarea clarifica, simultan, doua aspecte: identificarea componentelor brandurilor in mediul online si posibilitatea analizarii caracteristicilor identitatii online a "brandurilor revitalizate". Contributia cercetarii de fata este dubla: pe de o parte, ea deschide o poarta spre informarea celor care nu sunt la curent cu aceste perspective stiintifice si, pe de alta parte, ea valideaza eficacitatea euristica a grilei de analiza. Organizata in mod ramificat, cu multiple excursuri in bibliografia de specialitate, bazata pe o documentare solida, lucrarea de fata se impune ca o contributie incitanta la defrisarea campului tematic si conceptual al analizelor consacrate relatiei dintre brand si re-inventarea traditiilor, cu aplicare asupra "brandurilor revitalizate". - Mihai Coman Acest volum prezinta conceptul de revitalizare a brandului, de reactivare a ceea ce autoarea numeste, facand trimitere la literatura de specialitate, "brandurile de tip frumuseti adormite (Dion si Mazzalovo, 2016)". Aceasta revitalizare este des utilizata in practica publicitara in economiile de piata cu traditie. La noi, avand in vedere trecerea de la sistemul economic si politic comunist la cel capitalist, revitalizarea brandurilor capata cu totul alte conotatii care sunt interesant de cercetat. Autoarea reuseste sa surprinda rezultatul procesului de revitalizare a brandurilor si propune o metodologie de analiza cu o reala valoare stiintifica si aplicabilitate practica. - Delia Balaban
Nota clientilor