Copiii si tehnologiile digitale in perioada Covid-19. Scoala ontine, riscurile internetului si medierea parentala Desi publicata intr-o colectie de stiinta, cartea se adreseaza unui public (potential) mai targ. Intr-adevar, primul cerc al posibililor cititori este al celor care lucreaza in cercetare si invatamant universitar si studentilor din domeniul stiintelor socio-umaniste. Ei vor putea gasi in lucrare date empirice, discutii despre teoriile care pot fi folosite pentru intelegerea subiectului, o trecere in revista a literaturii de specialitate pe acest subiect si, nu in ultimul rand, o discutie despre provocarile etice si metodotogice pe care pandemia de Covid-19 le-a ridicat cercetarii sociale in generat si cercetarii care implica copiii in special. Al doilea cerc de cititori ar putea fi cel al profesoritor, invatatorilor si al tuturor celor implicati in educatia copillor. Acestia vor gasi modele de bune practici dar si provocari ale folosirii tehnologiilor digitale in educatie. Al treitea cerc de posibili cititori este cel al celor cu putere de decizie in educatie, dat fiind ca aceasta carte nu doar descrie folosirea tehnologiilor digitale in context scolar, ci ofera si recomandari de politici publice. In fine, parintii pot sa citeasca aceasta carte cu folos, pentru a capata o Intelegere mai larga asupra a ceea ce a insemnat scoala online in perioada Covid-19 pentru alti parinti si copiii lor, dar si pentru profesori.
Scrie parerea ta
Copiii si tehnologiile digitale in perioada Covid-19 - Anca Velicu
Ai cumparat produsul Copiii si tehnologiile digitale in perioada Covid-19 - Anca Velicu ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Copiii si tehnologiile digitale in perioada Covid-19. Scoala ontine, riscurile internetului si medierea parentala Desi publicata intr-o colectie de stiinta, cartea se adreseaza unui public (potential) mai targ. Intr-adevar, primul cerc al posibililor cititori este al celor care lucreaza in cercetare si invatamant universitar si studentilor din domeniul stiintelor socio-umaniste. Ei vor putea gasi in lucrare date empirice, discutii despre teoriile care pot fi folosite pentru intelegerea subiectului, o trecere in revista a literaturii de specialitate pe acest subiect si, nu in ultimul rand, o discutie despre provocarile etice si metodotogice pe care pandemia de Covid-19 le-a ridicat cercetarii sociale in generat si cercetarii care implica copiii in special. Al doilea cerc de cititori ar putea fi cel al profesoritor, invatatorilor si al tuturor celor implicati in educatia copillor. Acestia vor gasi modele de bune practici dar si provocari ale folosirii tehnologiilor digitale in educatie. Al treitea cerc de posibili cititori este cel al celor cu putere de decizie in educatie, dat fiind ca aceasta carte nu doar descrie folosirea tehnologiilor digitale in context scolar, ci ofera si recomandari de politici publice. In fine, parintii pot sa citeasca aceasta carte cu folos, pentru a capata o Intelegere mai larga asupra a ceea ce a insemnat scoala online in perioada Covid-19 pentru alti parinti si copiii lor, dar si pentru profesori.
Acorda un calificativ