Lucrarea Etica si derapaje in comunicarea publica , semnata de Mariana Bafana Tocia, isi propune sa sublinieze importanta eticii si a deontologiei profesionale in mass-media, intr-un moment in care domeniul se arata parca mai fragil ca niciodata, mai expus diverselor derapaje. Volumul de fata reprezinta o reflectie provocatoare si valoroasa asupra comunicarii publice din punct de vedere al eticii, reflectie concretizata intr-o analiza in detaliu a unor derapaje de la etica precum dezinformarea, discriminarea, fake news-ul, incalcarea dreptului la viata privata, defaimarea, limbajul de lemn si cenzura, publicitatea inselatoare si plagiatul.Autoarea nu se opreste la un singur segment al comunicarii publice. Din contra, aceasta propune spre analiza studii de caz selectate atat din presa scrisa, traditionala, accesibila in arhive, cat si din online, din dezbaterile TV, emisiuni si jurnale de radio si domeniul publicitatii. -Ada Codau Mariana Bafana Tocia este lector univ. dr. la Specializarea Jurnalism si la Masteratul de Relatii Publice si Dezvoltare Interculturala, Facultatea de Litere, Universitatea Ovidius din Constanta, unde preda studii media. A publicat peste 20 de articole stiintifice in baze de date nationale si internationale si cartea Strategii de mediatizare a discursului politic in presa regionala la Editura Universitara.
Scrie parerea ta
Etica si derapaje in comunicarea publica - Mariana Bafana Tocia
Ai cumparat produsul Etica si derapaje in comunicarea publica - Mariana Bafana Tocia ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Lucrarea Etica si derapaje in comunicarea publica , semnata de Mariana Bafana Tocia, isi propune sa sublinieze importanta eticii si a deontologiei profesionale in mass-media, intr-un moment in care domeniul se arata parca mai fragil ca niciodata, mai expus diverselor derapaje. Volumul de fata reprezinta o reflectie provocatoare si valoroasa asupra comunicarii publice din punct de vedere al eticii, reflectie concretizata intr-o analiza in detaliu a unor derapaje de la etica precum dezinformarea, discriminarea, fake news-ul, incalcarea dreptului la viata privata, defaimarea, limbajul de lemn si cenzura, publicitatea inselatoare si plagiatul.Autoarea nu se opreste la un singur segment al comunicarii publice. Din contra, aceasta propune spre analiza studii de caz selectate atat din presa scrisa, traditionala, accesibila in arhive, cat si din online, din dezbaterile TV, emisiuni si jurnale de radio si domeniul publicitatii. -Ada Codau Mariana Bafana Tocia este lector univ. dr. la Specializarea Jurnalism si la Masteratul de Relatii Publice si Dezvoltare Interculturala, Facultatea de Litere, Universitatea Ovidius din Constanta, unde preda studii media. A publicat peste 20 de articole stiintifice in baze de date nationale si internationale si cartea Strategii de mediatizare a discursului politic in presa regionala la Editura Universitara.
Acorda un calificativ