Politici si strategii educationale si sociale contemporane in Romania este o lucrare cu caracter didactic si stiintific care se adreseaza, in special, studentilor de la programul de studiu licenta Pedagogia Invatamantului Primar si Prescolar si studentilor de la programul de studiu master Management Educational. Aceasta lucrare prezinta sapte capitole in care sunt prezentate si analizate documente de politica educationala publicate online si accesate pe site-urile a cinci actori majori ai constructiei de politici educationale pe plan international: UNESCO, Organizatia pentru Cooperare si Dezvoltare Economica (OCDE), Banca Mondiala, Comisia Europeana si Consiliul Nordic de Ministri. La nivelul crearii de politicilor educationale si sociale, aceste eforturi sunt vizibile in anumite componente orientate spre viitor, incluse in justificari, planuri si declaratii referitoare la scopul educatiei, prezentari ale strategiilor educationale pe care le-am ordonat in textul lucrarii. Principalele directii de prezentare a politicilor educationale sunt orientate catre campurile de decizie si actiune legate de management educational si leadership; politici si reforme curriculare; politici si strategii de dezvoltare profesionala; evaluarea calitatii educatiei; strategii de antreprenoriat educational si inovare sociala; economia educatiei; insertia pe piata muncii; provocarile globalizarii si internationalizarii educatiei; dezvoltari institutionale guvernamentale si nonguvernamentale. Lucrarea ofera o perspectiva asupra situatiei actuale din invatamantul general, a impactului pe care l-au avut reformele in randul parintilor, cadrelor didactice si celor de conducere si identificarea unor cai de accelerare a schimbarilor ce au loc in domeniul educatiei. O atentie deosebita se acorda aspectelor ce se refera la utilizarea eficienta a mijloacelor alocate de catre stat institutiilor de invatamant.
Scrie parerea ta
Politici si strategii educationale si sociale contemporane in Romania - Maria Pescaru
Ai cumparat produsul Politici si strategii educationale si sociale contemporane in Romania - Maria Pescaru ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Politici si strategii educationale si sociale contemporane in Romania este o lucrare cu caracter didactic si stiintific care se adreseaza, in special, studentilor de la programul de studiu licenta Pedagogia Invatamantului Primar si Prescolar si studentilor de la programul de studiu master Management Educational. Aceasta lucrare prezinta sapte capitole in care sunt prezentate si analizate documente de politica educationala publicate online si accesate pe site-urile a cinci actori majori ai constructiei de politici educationale pe plan international: UNESCO, Organizatia pentru Cooperare si Dezvoltare Economica (OCDE), Banca Mondiala, Comisia Europeana si Consiliul Nordic de Ministri. La nivelul crearii de politicilor educationale si sociale, aceste eforturi sunt vizibile in anumite componente orientate spre viitor, incluse in justificari, planuri si declaratii referitoare la scopul educatiei, prezentari ale strategiilor educationale pe care le-am ordonat in textul lucrarii. Principalele directii de prezentare a politicilor educationale sunt orientate catre campurile de decizie si actiune legate de management educational si leadership; politici si reforme curriculare; politici si strategii de dezvoltare profesionala; evaluarea calitatii educatiei; strategii de antreprenoriat educational si inovare sociala; economia educatiei; insertia pe piata muncii; provocarile globalizarii si internationalizarii educatiei; dezvoltari institutionale guvernamentale si nonguvernamentale. Lucrarea ofera o perspectiva asupra situatiei actuale din invatamantul general, a impactului pe care l-au avut reformele in randul parintilor, cadrelor didactice si celor de conducere si identificarea unor cai de accelerare a schimbarilor ce au loc in domeniul educatiei. O atentie deosebita se acorda aspectelor ce se refera la utilizarea eficienta a mijloacelor alocate de catre stat institutiilor de invatamant.
Acorda un calificativ