Cinci motive pentru a alege M anualul de limba si literatura romana cu predare in limba maghiara propus: 1.Este un manual caracterizat prin accesibilitatea informatiilor teoretice, precum si prin coerenta si diversitatea exercitiilor, care respecta principiile didacticii generale si specifice. 2.Exercitiile si textele suport vizeaza formarea deprinderilor de comunicare orala si scrisa. 3.Textele respecta particularitatile de varsta si cele psihopedagogice ale elevilor bilingvi. 4.Textele literare apartin literaturii romane, maghiare si universale, fiind selectate pe principiul relevantei estetice din diverse epoci literare. Teoria si exercitiile sunt relevante din punct de vedere al gramaticii contrastive. 5.Finalitatea urmarita prin oferta de continut a manualului consta in formarea unui individ bi(multi)lingv, utilizator eficient al limbii romane. Predarea-invatarea limbii romane nematerne si a literaturii romane pentru elevul din scolile/ sectiile cu predare in limba maghiara presupune o perspectiva specifica asupra proiectarii procesului didactic cu accent pe specificul psihopedagogic al individului bilingv din diverse medii, fie izolate lingvistic, fie din diaspora.
Scrie parerea ta
Limba si literatura romana pentru scolile si sectiile cu predare in limba maghiara - Clasa 5 - Manual - Maxim Andreia-Nicoleta, Nemes Ildiko, Militar Adela, Barbos Liana-Cecilia
Ai cumparat produsul Limba si literatura romana pentru scolile si sectiile cu predare in limba maghiara - Clasa 5 - Manual - Maxim Andreia-Nicoleta, Nemes Ildiko, Militar Adela, Barbos Liana-Cecilia ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Cinci motive pentru a alege M anualul de limba si literatura romana cu predare in limba maghiara propus: 1.Este un manual caracterizat prin accesibilitatea informatiilor teoretice, precum si prin coerenta si diversitatea exercitiilor, care respecta principiile didacticii generale si specifice. 2.Exercitiile si textele suport vizeaza formarea deprinderilor de comunicare orala si scrisa. 3.Textele respecta particularitatile de varsta si cele psihopedagogice ale elevilor bilingvi. 4.Textele literare apartin literaturii romane, maghiare si universale, fiind selectate pe principiul relevantei estetice din diverse epoci literare. Teoria si exercitiile sunt relevante din punct de vedere al gramaticii contrastive. 5.Finalitatea urmarita prin oferta de continut a manualului consta in formarea unui individ bi(multi)lingv, utilizator eficient al limbii romane. Predarea-invatarea limbii romane nematerne si a literaturii romane pentru elevul din scolile/ sectiile cu predare in limba maghiara presupune o perspectiva specifica asupra proiectarii procesului didactic cu accent pe specificul psihopedagogic al individului bilingv din diverse medii, fie izolate lingvistic, fie din diaspora.
Acorda un calificativ