Relatiile Publice Din Perspectiva Sociologica - Razvan Enache

Cod intern: xsales_185095818
Vizualizari: 10 / Achizitii: 3
Pret:   31.0 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 12-04-2024: 02:04 si vandut de Libris. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Libris

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

Din cuprins: Geneza Relatiilor Publice si a publicitatii comerciale; Tipuri de putere care se manifesta intr-o organizatie; Publicul relevant si releele organizationale; Relatiile dintre organizatie si mediu; Imaginea institutionala in societatea informationala. Privirea sociologica pe care am aplicat-o are avantajul de a contura, ca un fel de ecografie, profilul elementelor care pot fi interconectate, intr-un corp (us) de practici care iau forma unor scheme sau „figuri“ de comunicare. (...) In privinta comunicarii interne (pe care am numit-o, insistent, astfel, si nu prin sintagma derutanta de „RP interne“), am utilizat o grila de analiza care a revelat feluritele jocuri de putere din interiorul unei organizatii, care fac din aceasta un sistem de actiune concret. Principalul efect teoretic al acestei analize apare in tratarea conceptului de cultura organizationala, care nu mai poate descrie un artefact al conducerii si al specialistilor in RP, ci un construct socio-cultural edificat, pe de o parte, din experientele anterioare ale membrilor si, pe de alta parte, prin utilizarea de catre membri a resurselor de putere specifice organizatiei, cu scopul de a-si demarca o pozitie cat mai avantajoasa in cadrul acesteia. In comunicarea externa, am luat in considerare organizatia ca entitate care incearca sa controleze reactiile actorilor relevanti (grupuri mai mult sau mai putin institutionalizate) din mediul in care apare, in primul rand ca imagine.
Nota clientilor