Matematica pentru copii, parinti si invatatori. Auxiliar didactic pentru depasirea dificultatilor de invatare. Caietul I pentru clasa a III-a Matematica pentru copii, parinti si invatatori este un caiet de lucru conceput special pentru copiii care intampina dificultati in invatarea matematicii. Caietul respecta programa scolara si a fost testat indelung la clase de invatatori care au obtinut rezultate notabile. Caietul a fost gandit astfel incat parintii si educatorii sa-si poata ajuta si incuraja copili nu doar in depasirea dificultatilor de invatare la matematica, ci si in a intelege si a se deprinde cu frumusetea acestei materii. Valeria Georgeta Ionita este profesor si lucreaza cu elevi cu dificultati de invatare de 30 ani. Autoarea promoveaza principiul invatarii centrate pe nevoile elevilor si faciliteaza aparitia progreselor vizibile la elevii cu un potential limitat de invatare, neincrezatori la un anumit moment dat in potentialul lor.
Scrie parerea ta
Matematica pentru copii, parinti si invatatori - Clasa 3. Caietul I - Valeria Georgeta Ionita
Ai cumparat produsul Matematica pentru copii, parinti si invatatori - Clasa 3. Caietul I - Valeria Georgeta Ionita ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Matematica pentru copii, parinti si invatatori. Auxiliar didactic pentru depasirea dificultatilor de invatare. Caietul I pentru clasa a III-a Matematica pentru copii, parinti si invatatori este un caiet de lucru conceput special pentru copiii care intampina dificultati in invatarea matematicii. Caietul respecta programa scolara si a fost testat indelung la clase de invatatori care au obtinut rezultate notabile. Caietul a fost gandit astfel incat parintii si educatorii sa-si poata ajuta si incuraja copili nu doar in depasirea dificultatilor de invatare la matematica, ci si in a intelege si a se deprinde cu frumusetea acestei materii. Valeria Georgeta Ionita este profesor si lucreaza cu elevi cu dificultati de invatare de 30 ani. Autoarea promoveaza principiul invatarii centrate pe nevoile elevilor si faciliteaza aparitia progreselor vizibile la elevii cu un potential limitat de invatare, neincrezatori la un anumit moment dat in potentialul lor.
Acorda un calificativ