Manual de Fizica pentru clasa a VIII-a Manualul este aprobat prin Ordinul nr. 5240 din 15.12.1998, in urma ultimei licitatii organizate de catre Ministerul Educatiei si Cercetarii si este realizat in conformitate cu programa analitica aprobata de MEC . Manualul de fizica pentru clasa a VIII-a asigura continuitatea abordarii pedagogice, prin conceptia acelorasi autori ce au elaborat si manualul pentru clasa a VII-a. Experimentul si activitatile elevului se afla in centrul invatarii si intelegerii fizicii. Stilul manualului este incitant si interactiv, antrenand permanent si provocand o atitudine fata de continutul lectiilor, nu doar o asimilare pasiva de cunostinte. Continutul stiintific al manualului este prezentat progresiv, astfel incat sa ofere elevilor ragazul necesar familiarizarii cu noile teme ale fiecarui capitol, crescand apoi ritmul activitatilor. Fiecare capitol debuteaza cu cate o pagina speciala, menita sa trezeasca interesul elevului. Un colaj de imagini relevante pentru continutul capitolului prezinta un prolog vizual al acestuia, iar textul scurt sintetizeaza la esenta continutul capitolului. Fiecare lectie debuteaza cu o fraza si o ilustratie menite sa trezeasca interesul elevilor, motivandu-i pentru invatare. Textul lectiilor are aspectul unui dialog cu elevul, caruia i se adreseaza direct, oferindu-i posibilitatea studiului individual, in propriul ritm. Intregul manual are un caracter interactiv, elevul devenind partener in procesul descoperirii. S-a acordat o atentie deosebita proiectarii experimentelor, astfel incat acestea sa fie relevante pentru elev si sa poate fi realizate cu echipament elementar, care sa fie la indemana atat in clasa, cat si acasa. Textul este insotit de o ilustratie bogata, care sustine prezentarea ideilor. Ilustratiile constituie un al doilea canal prin care sunt transmise ideile. Ideile, definitiile si concluziile esentiale ale fiecarei lectii, prin modul de alcatuire si prin asezarea in pagina, ofera o modalitate de recapitulare rapida a esentei fiecarei lectii. La sfarsitul fiecarui capitol este prezentata sinteza acestuia, permitand o recapitulare rapida, dintr-o privire a esentei acestuia. Pentru sfarsitul fiecarui semestru, sunt prezentate teste recapitulative, cu grade diferite de dificultate, precum si sugestii de activitati experimentale si de documentare.
Scrie parerea ta
Fizica - Clasa 8 - Manual - Christopher Clark, Mircea Nistor, Mircea Rusu
Ai cumparat produsul Fizica - Clasa 8 - Manual - Christopher Clark, Mircea Nistor, Mircea Rusu ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Manual de Fizica pentru clasa a VIII-a Manualul este aprobat prin Ordinul nr. 5240 din 15.12.1998, in urma ultimei licitatii organizate de catre Ministerul Educatiei si Cercetarii si este realizat in conformitate cu programa analitica aprobata de MEC . Manualul de fizica pentru clasa a VIII-a asigura continuitatea abordarii pedagogice, prin conceptia acelorasi autori ce au elaborat si manualul pentru clasa a VII-a. Experimentul si activitatile elevului se afla in centrul invatarii si intelegerii fizicii. Stilul manualului este incitant si interactiv, antrenand permanent si provocand o atitudine fata de continutul lectiilor, nu doar o asimilare pasiva de cunostinte. Continutul stiintific al manualului este prezentat progresiv, astfel incat sa ofere elevilor ragazul necesar familiarizarii cu noile teme ale fiecarui capitol, crescand apoi ritmul activitatilor. Fiecare capitol debuteaza cu cate o pagina speciala, menita sa trezeasca interesul elevului. Un colaj de imagini relevante pentru continutul capitolului prezinta un prolog vizual al acestuia, iar textul scurt sintetizeaza la esenta continutul capitolului. Fiecare lectie debuteaza cu o fraza si o ilustratie menite sa trezeasca interesul elevilor, motivandu-i pentru invatare. Textul lectiilor are aspectul unui dialog cu elevul, caruia i se adreseaza direct, oferindu-i posibilitatea studiului individual, in propriul ritm. Intregul manual are un caracter interactiv, elevul devenind partener in procesul descoperirii. S-a acordat o atentie deosebita proiectarii experimentelor, astfel incat acestea sa fie relevante pentru elev si sa poate fi realizate cu echipament elementar, care sa fie la indemana atat in clasa, cat si acasa. Textul este insotit de o ilustratie bogata, care sustine prezentarea ideilor. Ilustratiile constituie un al doilea canal prin care sunt transmise ideile. Ideile, definitiile si concluziile esentiale ale fiecarei lectii, prin modul de alcatuire si prin asezarea in pagina, ofera o modalitate de recapitulare rapida a esentei fiecarei lectii. La sfarsitul fiecarui capitol este prezentata sinteza acestuia, permitand o recapitulare rapida, dintr-o privire a esentei acestuia. Pentru sfarsitul fiecarui semestru, sunt prezentate teste recapitulative, cu grade diferite de dificultate, precum si sugestii de activitati experimentale si de documentare.
Acorda un calificativ