Redreseaza nava! - L. David Marquet

Cod intern: xsales_11502987
Vizualizari: 23 / Achizitii: 7
Pret:   47.0 RON

Acest produs este publicat in categoria Librarie la data de 10-10-2023: 10:10 si vandut de Libris. Vanzatorul isi asuma corectitudinea datelor publicate. ( alege finantarea potrivita )

  • Produs cu garantie

  • Livrare direct din stocul fizic al Libris

  • Retur gratuit minim 14 zile de la data achizitiei

In majoritatea organizatiilor, leadershipul se refera la cum sa controlezi oameni. Cea mai mare parte din ceea ce este studiat, invatat si practicat astazi in termeni de leadership urmeaza structura de lider-subordonat. Chiar daca acest sablon a fost utilizat mult timp in lumea moderna, cea mai importanta munca pe care o facem este cea cognitiva. Oamenii care sunt tratati ca subordonati au asteptarile unor subordonati si se poarta ca niste subordonati. Cei care primesc ordine functioneaza de obicei la jumatate din viteza si nu isi utilizeaza la maximum imaginatia si initiativa. Este o limita recunoscuta a modelului lider-subordonat. Structura lider-lider este total diferita de structura lider-subordonat. Leadershipul nu este vreo calitate mistica pe care unii o au, iar altii nu. Ca oameni, toti au ce este necesar si cu totii trebuie sa-si foloseasca abilitatile de leadership in fiecare aspect al vietii lor profesionale. Modelul lider-lider nu obtine doar imbunatatiri importante in ceea ce priveste eficacitatea si moralul, dar face si organizatia mai puternica. Redreseaza nava! prezinta patru faze din straduinta lui David Marquet de a schimba in bine modul de interactiune de la bordul echipajului navei Santa Fe. In prima parte descrie cum trebuia sa se descotoroseasca de ideile vechi pentru a face loc unora noi. In urmatoarele patru parti descrie puntea spre lider-lider si pilonii de sustinere. Puntea inseamna controlul, raspandirea controlului catre altii din organizatie, in timp ce dumneavoastra pastrati responsabilitatea. Controlul functioneaza doar cu o forta de munca competenta, care intelege scopul organizatiei.
Nota clientilor