Lucrarea de fata se adreseaza elevilor de clasa a 6-a care, la finalul anului scolar, vor sustine proba de "Limba si comunicare" din cadrul Evaluarii Nationale. Elaborata in conformitate cu programele scolare in vigoare, cartea cuprinde 35 de teste de evaluare transdisciplinara (25 teste Romana-Engleza si 10 teste Romana-Franceza) cu bareme de corectare si sugestii de rezolvare, dupa modelul Ministerului Educatiei. Probele de evaluare transdisciplinara sprijina elevul sa patrunda sensurile oricarui tip de text si sa dovedeasca intelegerea corecta a mesajului. Aceasta evaluare are deja o traditie de cativa ani in invatamantul romanesc. Ea nu reprezinta un examen sau un concurs, ci are un caracter formativ, de diagnoza si prognoza, cadrul didactic urmarind de fapt optimizarea, reglarea si ameliorarea procesului de predare-invatare. Rezultatele obtinute la aceasta evaluare ofera profesorului posibilitatea de a elabora planuri individualizate de invatare, iar parintilor, un reper al progresului scolar al propriilor copii.
Scrie parerea ta
Evaluarea Nationala 2024. Limba si comunicare - Clasa 6 - Mina Maria Rusu, Geanina Cotoi, Anca-Marcela Gradinaru, Elena-Silvia Gusu, Carmen-Irina Haila, Mihaela Timingeriu
Ai cumparat produsul Evaluarea Nationala 2024. Limba si comunicare - Clasa 6 - Mina Maria Rusu, Geanina Cotoi, Anca-Marcela Gradinaru, Elena-Silvia Gusu, Carmen-Irina Haila, Mihaela Timingeriu ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Lucrarea de fata se adreseaza elevilor de clasa a 6-a care, la finalul anului scolar, vor sustine proba de "Limba si comunicare" din cadrul Evaluarii Nationale. Elaborata in conformitate cu programele scolare in vigoare, cartea cuprinde 35 de teste de evaluare transdisciplinara (25 teste Romana-Engleza si 10 teste Romana-Franceza) cu bareme de corectare si sugestii de rezolvare, dupa modelul Ministerului Educatiei. Probele de evaluare transdisciplinara sprijina elevul sa patrunda sensurile oricarui tip de text si sa dovedeasca intelegerea corecta a mesajului. Aceasta evaluare are deja o traditie de cativa ani in invatamantul romanesc. Ea nu reprezinta un examen sau un concurs, ci are un caracter formativ, de diagnoza si prognoza, cadrul didactic urmarind de fapt optimizarea, reglarea si ameliorarea procesului de predare-invatare. Rezultatele obtinute la aceasta evaluare ofera profesorului posibilitatea de a elabora planuri individualizate de invatare, iar parintilor, un reper al progresului scolar al propriilor copii.
Acorda un calificativ