Din cuprins: Primii pasi; Imaginea ta; Imaginea firmei tale; Creatia mesajelor pe care le transmiti publicului; Sase moduri de a-ti face publicitate; Suporturile publicitare; 10 pasi catre succes Cum sa-ti faci publicitate se doreste a fi un indrumar pentru toti cei care vor sa-si faca publicitate sau pentru cei care vor sa invete unele secrete ale acesteia. Chiar daca apelezi la profesionisti tot trebuie sa stii ce ceri, tot trebuie sa vezi daca ce iti ofera va avea impact, pana la urma sunt banii tai in joc. Lucrarea te va ghida pas cu pas si te va ajuta sa intelegi ce trebuie sa faci ca sa ai mereu clienti, sa fii cunoscut si sa obtii bani. Am citit nenumarate carti de specialitate, marea majoritate traduse, si am reusit ca, din fiecare carte citita sa ramam cu un rezumat de maxim o pagina. Am adunat rezumatele, experienta, greselile si reusitele mele si va propun un ghid pragmatic in domeniu. Dan Stefanov
Scrie parerea ta
Cum sa-ti faci publicitate - Dan Stefanov
Ai cumparat produsul Cum sa-ti faci publicitate - Dan Stefanov ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Din cuprins: Primii pasi; Imaginea ta; Imaginea firmei tale; Creatia mesajelor pe care le transmiti publicului; Sase moduri de a-ti face publicitate; Suporturile publicitare; 10 pasi catre succes Cum sa-ti faci publicitate se doreste a fi un indrumar pentru toti cei care vor sa-si faca publicitate sau pentru cei care vor sa invete unele secrete ale acesteia. Chiar daca apelezi la profesionisti tot trebuie sa stii ce ceri, tot trebuie sa vezi daca ce iti ofera va avea impact, pana la urma sunt banii tai in joc. Lucrarea te va ghida pas cu pas si te va ajuta sa intelegi ce trebuie sa faci ca sa ai mereu clienti, sa fii cunoscut si sa obtii bani. Am citit nenumarate carti de specialitate, marea majoritate traduse, si am reusit ca, din fiecare carte citita sa ramam cu un rezumat de maxim o pagina. Am adunat rezumatele, experienta, greselile si reusitele mele si va propun un ghid pragmatic in domeniu. Dan Stefanov
Acorda un calificativ