Manualul de fata a fost conceput din dorinta de a oferi un mod accesibil si creativ dedicat studiului chitarei pentru incepatori. In caietele de notite ale elevilor se poate observa maniera de predare abordata de fiecare profesor. Ideea acestei carti a pornit de la acest "caiet de clasa" al elevului, pe care l-am transformat intr-o metoda utila care sa trezeasca interesul si bucuria de a canta. Informatiile din manual sunt redate progresiv, evoluand de la o lectie la alta, intr-o maniera logica, cu rolul de a stimula inteligenta muzicala, imaginatia si participarea activa a copiilor. Partea teoretica contine doar cateva notiuni elementare de teoria muzicii, alese cu multa grija. Informatiile scrise sunt completate de imagini sugestive, amuzante, folosindu-ne astfel de o strategie care da explicatiilor o forma non-verbala si urmareste sa pastreze viu interesul micului chitarist. Este important, inca de la inceput, ca elevul sa reuseasca sa intoneze dupa auz exercitiul sa sau melodia pe care urrneaza sa le cante la instrument. Procedeul de invatare (cu text si fara a numi notele, "La-la-la") a inaltimilor sunetelor (cu vocea) si a ritmului (batai din palme) dezvolta auzul intern si ofera un ghidaj pretios in interpretare. - Autorii
Scrie parerea ta
Chitara. Metoda pentru incepatori - Maria Alexandru, Ionut Teodorescu
Ai cumparat produsul Chitara. Metoda pentru incepatori - Maria Alexandru, Ionut Teodorescu ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Manualul de fata a fost conceput din dorinta de a oferi un mod accesibil si creativ dedicat studiului chitarei pentru incepatori. In caietele de notite ale elevilor se poate observa maniera de predare abordata de fiecare profesor. Ideea acestei carti a pornit de la acest "caiet de clasa" al elevului, pe care l-am transformat intr-o metoda utila care sa trezeasca interesul si bucuria de a canta. Informatiile din manual sunt redate progresiv, evoluand de la o lectie la alta, intr-o maniera logica, cu rolul de a stimula inteligenta muzicala, imaginatia si participarea activa a copiilor. Partea teoretica contine doar cateva notiuni elementare de teoria muzicii, alese cu multa grija. Informatiile scrise sunt completate de imagini sugestive, amuzante, folosindu-ne astfel de o strategie care da explicatiilor o forma non-verbala si urmareste sa pastreze viu interesul micului chitarist. Este important, inca de la inceput, ca elevul sa reuseasca sa intoneze dupa auz exercitiul sa sau melodia pe care urrneaza sa le cante la instrument. Procedeul de invatare (cu text si fara a numi notele, "La-la-la") a inaltimilor sunetelor (cu vocea) si a ritmului (batai din palme) dezvolta auzul intern si ofera un ghidaj pretios in interpretare. - Autorii
Acorda un calificativ