Mihai Ioan Surdu este un student eveniment. Nu recititi, nu am gresit, in sensul ca nu intentionam sa spun eminent. Eveniment este suficient in acest moment al evolutiei sale. Are 24 de ani. La originea acestei carti sta tema pe care i-am recomandat-o pentru disertatie. Este vorba despre programul masteral "Moda, publicitate, consum", al Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, din Bucuresti, gestionat de profesorul Dan Podaru. Autorul avea de monitorizat / analizat tablourile din colectia permanenta de arta romaneasca a Muzeului National de Arta din Bucuresti. Dar el a aplicat grila de analiza in noua colectii reprezentative de pictura din Bucuresti, Sibiu, Constanta si Brasov. Incat, in volumul de fata - care va fi urmat de alte editii - autorul ne spune ce bijuterii s-au purtat in diverse epoci si spatii culturale, ce semnificatii aveau acele podoabe, ce cromatici, ce simboluri s.a.m.d. Este o abordare noua a comportamentului ornamental, care aduce multe surprize chiar si pentru istorici. De remarcat amplul interviu cu ultimul bijutier autor de paftale, din Romania - Sipos Gaudi Istvan. - Marian Petcu
Scrie parerea ta
Comportamentul ornamental, ca forma de comunicare: bijuteriile - Mihai Ioan Surdu
Ai cumparat produsul Comportamentul ornamental, ca forma de comunicare: bijuteriile - Mihai Ioan Surdu ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Mihai Ioan Surdu este un student eveniment. Nu recititi, nu am gresit, in sensul ca nu intentionam sa spun eminent. Eveniment este suficient in acest moment al evolutiei sale. Are 24 de ani. La originea acestei carti sta tema pe care i-am recomandat-o pentru disertatie. Este vorba despre programul masteral "Moda, publicitate, consum", al Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, din Bucuresti, gestionat de profesorul Dan Podaru. Autorul avea de monitorizat / analizat tablourile din colectia permanenta de arta romaneasca a Muzeului National de Arta din Bucuresti. Dar el a aplicat grila de analiza in noua colectii reprezentative de pictura din Bucuresti, Sibiu, Constanta si Brasov. Incat, in volumul de fata - care va fi urmat de alte editii - autorul ne spune ce bijuterii s-au purtat in diverse epoci si spatii culturale, ce semnificatii aveau acele podoabe, ce cromatici, ce simboluri s.a.m.d. Este o abordare noua a comportamentului ornamental, care aduce multe surprize chiar si pentru istorici. De remarcat amplul interviu cu ultimul bijutier autor de paftale, din Romania - Sipos Gaudi Istvan. - Marian Petcu
Acorda un calificativ