Manual de Istorie pentru clasa a VI-a Manualul este conceput pentru a fi un instrument util si facil atat profesorului, cat si elevului. Profesorul il poate folosi eficient pentru a acoperi toate momentele lectiei (captarea atentiei, invatarea dirijata, consolidarea si obtinerea feedback-ului). Manualul este un instrument intuitiv, deoarece invatarea este organizata in 8 secvente, care accesibilizeaza cunostintele pentru a forma competente: • Aminteste-ti! In aceasta secventa sunt prezentate informatii pe care elevii le-au dobandit deja si le permit familiarizarea cu noile continuturi. • Observa si descopera! Prin diversitatea si dinamismul informatiilor (texte inedite, harti, albume, imagini, aplicatii digitale), starneste curiozitatea si antreneaza gandirea pentru ca ii ajuta sa invete, sa isi organizeze informatiile, sa sintetizeze si sa analizeze fapte si evenimente istorice. • Informeaza-te! Sunt prezentate elementele de noutate, cauze, procese, efecte, caracteristici, etc. • Important! Sintetizarea informatiilor redate in lectie. • Exerseaza! Aplicatii care utilizeaza o varietate de itemi si forme de evaluare alternativa: portofoliu, investigatia, proiectul, observatia sistematica, prin care se urmaresc preponderent progresul elevilor in domeniul cunostintelor, aptitudinilor si atitudinilor. • Istoric in devenire! O scurta cercetare/investigatie istorica pornind de la elemente de imagistica, simboluri si alte elemente care le capteaza interesul elevilor. • Stiati ca? Prezentarea unor curiozitati istorice legate de tema studiata. • Dictionar istoric Definirea termenilor noi
Scrie parerea ta
Istorie - Clasa 6 - Manual - Maria Aurelia Diaconu, Adrian Ilie Aichimoaie
Ai cumparat produsul Istorie - Clasa 6 - Manual - Maria Aurelia Diaconu, Adrian Ilie Aichimoaie ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Manual de Istorie pentru clasa a VI-a Manualul este conceput pentru a fi un instrument util si facil atat profesorului, cat si elevului. Profesorul il poate folosi eficient pentru a acoperi toate momentele lectiei (captarea atentiei, invatarea dirijata, consolidarea si obtinerea feedback-ului). Manualul este un instrument intuitiv, deoarece invatarea este organizata in 8 secvente, care accesibilizeaza cunostintele pentru a forma competente: • Aminteste-ti! In aceasta secventa sunt prezentate informatii pe care elevii le-au dobandit deja si le permit familiarizarea cu noile continuturi. • Observa si descopera! Prin diversitatea si dinamismul informatiilor (texte inedite, harti, albume, imagini, aplicatii digitale), starneste curiozitatea si antreneaza gandirea pentru ca ii ajuta sa invete, sa isi organizeze informatiile, sa sintetizeze si sa analizeze fapte si evenimente istorice. • Informeaza-te! Sunt prezentate elementele de noutate, cauze, procese, efecte, caracteristici, etc. • Important! Sintetizarea informatiilor redate in lectie. • Exerseaza! Aplicatii care utilizeaza o varietate de itemi si forme de evaluare alternativa: portofoliu, investigatia, proiectul, observatia sistematica, prin care se urmaresc preponderent progresul elevilor in domeniul cunostintelor, aptitudinilor si atitudinilor. • Istoric in devenire! O scurta cercetare/investigatie istorica pornind de la elemente de imagistica, simboluri si alte elemente care le capteaza interesul elevilor. • Stiati ca? Prezentarea unor curiozitati istorice legate de tema studiata. • Dictionar istoric Definirea termenilor noi
Acorda un calificativ