Cercetarea are ca scop explorarea asocierii dintre stilurile parentale si inteligenta emotionala a parintilor care au copii in ciclul primar, din perspectiva genului, din Scolile Badeuti si Milisauti, localitati urbane apartinatoare orasului Milisauti, judetul Suceava. Obiectivele studiului propun determinarea stilurilor parentale, masurarea inteligentei emotionale, studierea corelatiilor dintre variabile, a diferentelor in functie de gen, la variabile: inteligenta emotionala si stiluri parentale. Este un studiu transversal, cantitativ, descriptiv-corelational ce utilizeaza metoda cvasi- experimentului bazat pe culegerea datelor prin administrarea chestionarelor standardizate. Lucrarea cuprinde 3 capitole. Capitolul I - Review al literaturii referitor la parenting, stilurile parentale, inteligenta emotionala si consecintele asupra dezvoltarii copiilor, analiza unor studii empirice; Capitolul II – Designul cercetarii; Capitolul III - Discutii si concluzii. Rezultatele inregistrate ofera: date statistice, corelatii semnificative intre variabilele studiului ce pot conduce la intelegerea cauzelor care determina practicarea diferitelor tipuri de comportamente specifice stilurilor parentale: competent, autoritar si permisiv si a cauzelor nivelelor scazute si medii ale inteligentei emotionale, la identificarea unor explicatii logice legate de invalidarea unora dintre ipoteze. Studiul ofera informatii statistice relevante, de interes pentru cercetari mai vaste pe aceasta tema pentru studenti, profesori de la toate nivelele de invatamant din Romania, posibile consecinte ale practicarii diferitelor stiluri parentale asupra sanatatii psihologice, a inteligentei emtionale si a performantelor academice ale elevilor, precum si a contributiei inteligentei emotionale parentale in modelarea personalitati copiilor, in dezvoltarea competetelor lor emotionale la nivele cel putin peste medie, incepand chiar din copilarie.
Scrie parerea ta
Relatia dintre stilul parental si inteligenta emotionala a parintilor care au copii in invatamantul primar - Daria Pasaila
Ai cumparat produsul Relatia dintre stilul parental si inteligenta emotionala a parintilor care au copii in invatamantul primar - Daria Pasaila ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Cercetarea are ca scop explorarea asocierii dintre stilurile parentale si inteligenta emotionala a parintilor care au copii in ciclul primar, din perspectiva genului, din Scolile Badeuti si Milisauti, localitati urbane apartinatoare orasului Milisauti, judetul Suceava. Obiectivele studiului propun determinarea stilurilor parentale, masurarea inteligentei emotionale, studierea corelatiilor dintre variabile, a diferentelor in functie de gen, la variabile: inteligenta emotionala si stiluri parentale. Este un studiu transversal, cantitativ, descriptiv-corelational ce utilizeaza metoda cvasi- experimentului bazat pe culegerea datelor prin administrarea chestionarelor standardizate. Lucrarea cuprinde 3 capitole. Capitolul I - Review al literaturii referitor la parenting, stilurile parentale, inteligenta emotionala si consecintele asupra dezvoltarii copiilor, analiza unor studii empirice; Capitolul II – Designul cercetarii; Capitolul III - Discutii si concluzii. Rezultatele inregistrate ofera: date statistice, corelatii semnificative intre variabilele studiului ce pot conduce la intelegerea cauzelor care determina practicarea diferitelor tipuri de comportamente specifice stilurilor parentale: competent, autoritar si permisiv si a cauzelor nivelelor scazute si medii ale inteligentei emotionale, la identificarea unor explicatii logice legate de invalidarea unora dintre ipoteze. Studiul ofera informatii statistice relevante, de interes pentru cercetari mai vaste pe aceasta tema pentru studenti, profesori de la toate nivelele de invatamant din Romania, posibile consecinte ale practicarii diferitelor stiluri parentale asupra sanatatii psihologice, a inteligentei emtionale si a performantelor academice ale elevilor, precum si a contributiei inteligentei emotionale parentale in modelarea personalitati copiilor, in dezvoltarea competetelor lor emotionale la nivele cel putin peste medie, incepand chiar din copilarie.
Acorda un calificativ