Managementul programelor de formare continua a cadrelor didactice. Ghid practic Autori: Laura Serbanescu, Musata-Dacia Bocos, Ioan Ioja Cuvint-inainte de Constantin Cucos Cuvint-inainte de Romita Iucu Rod al preocuparilor constante si al colaborarii exemplare intre cei trei autori, lucrarea de fata ne propune un tablou aproape exhaustiv legat de formarea personalului didactic, pornind de la dinamica normativa, referentialul de competente profesionale, structurarea, administrarea si monitorizarea programelor de formare, profilul si structura curriculara, determinantele si rezultatele activitatilor de formare psihopedagogica ale celor care slujesc educatia si invatamintul. Cartea este conceputa in maniera teoretic-reflexiva si aplicativ-practica si are virtuti de ghidare pentru responsabili sau entitati preocupate de conceperea si implementarea unor programe de formare in registru didactic. Aducind in atentie modele si paradigme de formare din plan international, se deschid perspective comparativiste care faciliteaza o mai buna semnificare a cadrajului autohton de formare a profesorilor. Pledoaria autorilor ne convinge de nevoia de a-i intari profesorului contemporan demnitatea si identitatea profesionala si de importanta construirii unui profil profesional complex pentru societatea de astazi sau de miine. - Constantin Cucos Unul dintre dezideratele adinci ale acestei carti este cautarea prestigiului profesiei/ carierei didactice printr-un management performant al sistemului de formare continua. Problematica lucrarii este convertita intr-o maniera aplicata, iar analizele asupra realitatilor romanesti pun in prim-plan sistemul de pregatire profesionala pentru a-i reliefa nevoia de formare continua de calitate. Volumul este structurat la nivelul unui ghid practic foarte atractiv, inspirational si util, iar experienta autorilor e o «garantie de buna executie». Nu credem ca formarea cadrelor didactice mai poate fi lasata in afara unor cadre specifice de profesionalizare si salutam aceasta propunere concreta de a profesionaliza sistemul de management al programelor de formare continua. - Romita Iucu
Scrie parerea ta
Managementul programelor de formare continua a cadrelor didactice - Laura Serbanescu
Ai cumparat produsul Managementul programelor de formare continua a cadrelor didactice - Laura Serbanescu ?
Lasa o nota si parerea ta completand formularul alaturat.
Managementul programelor de formare continua a cadrelor didactice. Ghid practic Autori: Laura Serbanescu, Musata-Dacia Bocos, Ioan Ioja Cuvint-inainte de Constantin Cucos Cuvint-inainte de Romita Iucu Rod al preocuparilor constante si al colaborarii exemplare intre cei trei autori, lucrarea de fata ne propune un tablou aproape exhaustiv legat de formarea personalului didactic, pornind de la dinamica normativa, referentialul de competente profesionale, structurarea, administrarea si monitorizarea programelor de formare, profilul si structura curriculara, determinantele si rezultatele activitatilor de formare psihopedagogica ale celor care slujesc educatia si invatamintul. Cartea este conceputa in maniera teoretic-reflexiva si aplicativ-practica si are virtuti de ghidare pentru responsabili sau entitati preocupate de conceperea si implementarea unor programe de formare in registru didactic. Aducind in atentie modele si paradigme de formare din plan international, se deschid perspective comparativiste care faciliteaza o mai buna semnificare a cadrajului autohton de formare a profesorilor. Pledoaria autorilor ne convinge de nevoia de a-i intari profesorului contemporan demnitatea si identitatea profesionala si de importanta construirii unui profil profesional complex pentru societatea de astazi sau de miine. - Constantin Cucos Unul dintre dezideratele adinci ale acestei carti este cautarea prestigiului profesiei/ carierei didactice printr-un management performant al sistemului de formare continua. Problematica lucrarii este convertita intr-o maniera aplicata, iar analizele asupra realitatilor romanesti pun in prim-plan sistemul de pregatire profesionala pentru a-i reliefa nevoia de formare continua de calitate. Volumul este structurat la nivelul unui ghid practic foarte atractiv, inspirational si util, iar experienta autorilor e o «garantie de buna executie». Nu credem ca formarea cadrelor didactice mai poate fi lasata in afara unor cadre specifice de profesionalizare si salutam aceasta propunere concreta de a profesionaliza sistemul de management al programelor de formare continua. - Romita Iucu
Acorda un calificativ